پمپ سانتریفیوژ ابارا

پمپ سانتریفیوژ ابارا از محصولات ابارا ایتالیا می باشد. شرکت ابارا در سال 1912 در ژاپن فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ آغاز نموده است. پمپ های سانتریفیوژ ابارا سری های مختلفی همچون CD ،CDX ،2CDX، DWO 3L SERIES ،3M SERIES ،MD MMD ،3DPF  ،FSA ،MMD ،3D4 ،FSD4 دارند. که در ادامه به بررسی تک تک این سری ها خواهیم پرداخت. پمپ های سانتریفیوژ ابارا هم مصرف خانگی دارند هم صنعتی.  در مدل های تک فاز و سه فار هستند. معمولا پمپ های سانتریفیوژ ابارا را در صنایع مختلف فولاد، سیمان،سیستم های آبرسانی  آتشنشانی، آبیاری و سیستم های تهویه مطبوع و … استفاده می شود. برای خرید پمپ سانتریفیوژ ابارا از نمایندگی پمپ ابارا در ایران، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و این محصول باکیفیت را خریداری نمایید.

پمپ سانتریفیوژ تک پروانه ابارا سری CD

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری CD از سری پمپ های تک پروانه سانتریفیوژی ابارا می باشد. جنس پوسته و پروانه آن از استیل 304 می باشد. این سری از پمپ ها قابل استفاده در سیستم های تهویه مطبوع، انتقال مایعات خورنده، برای افزایش فشار و تصفیه آب و دیگر کاربردهای صنعتی می باشد. توان موتور در این سری از پمپ ها از 0.37 تا 1.8 کیلووات می باشد. همچنین حداکثر هد و دبی به ترتیب در بزرگترین سایز آن برابر است با 42 متر و 15 مترمکعب بر ساعت است. دهانه خروجی آن 1 اینچ است. دمای مجاز کاری از 10- تا 60 درجه سانتیگراد است.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سانتریفیوژ ابارا سری CD روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ سانتریفیوژ تک پروانه ابارا سری CDX

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری CDX از سری پمپ های سانتریفیوژ ابارا است. بدنه و پروانه آن از استیل 304 ساخته شده است. محدوده دمای کار از 10- تا 60 درجه سانتیگراد است. این پمپ ها دو پروانه هستند و دارای توان موتور 0.37 تا 1.8 کیلووات هستند. حداکثر دبی و ارتفاع به ترتیب برابر 15 متر مکعب بر ساعت و 37.5 متر است. برخی مدل ها تک فاز و برخی دیگر سه فاز هستند. دارای قطر خروجی 1 اینچ هستند.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سانتریفیوژ ابارا سری CDX روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ سانتریفیوژ دو پروانه ابارا سری 2CDX

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری 2CDX از سری پمپ های دو پروانه سانتریفیوژی ابارا هستند. برخی مدل های آن تک فاز و اکثرا سه فاز هستند. این سری از پمپ ها قابل استفاده در سیستم های تهویه مطبوع، انتقال مایعات خورنده، برای افزایش فشار و تصفیه آب و دیگر کاربردهای صنعتی می باشد. توان موتور در این سری از پمپ ها از 0.9 تا 3.7 کیلووات می باشد. قطر خروجی آنها 1 اینچ است. حداکثر ارتفاع و آبدهی به ترتیب برابر 71.5 متر و 12.6 مترمکعب بر ساعت است. 

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سانتریفیوژ ابارا سری 2CDX روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ سانتریفیوژ پروانه باز ابارا سری DWO

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری DWO از سری پمپ های سانتریفیوژ استیل ابارا می باشد. جنس بدنه و پروانه و شافت آن از استیل 304 می باشد. این پمپ ها در صنایع مختلف غذایی، شیمیایی، دارویی و … کاربرد دارد. قطر وروودی از 2 تا 2.1/2 اینچ می باشد. قطر خروجی 2 اینچ است. حداکثر دمای کاری و فشار کاری به ترتیب 90 درجه و 8 بار است. حداکثر دبی و ارتفاع به ترتیب برابر است با 66 مترمکعب بر ساعت و 17.5 متر می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سانتریفیوژ ابارا سری DWO روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری 3L SERIES

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری 3L SERIES از سری پمپ های سانتریفیوژی استیل ابارا می باشد. این سری از پمپ ها قابل استفاده برای سیستم هایی که نیاز به افزایش فشار دارند، سیستم های تهویه مطبوع، سیستم های شست و شو و … می باشد. قدرت موتور در این پمپ ها از 1.1 تا 18.5 کیلووات است. دهانه ورودی از 2 تا 4 اینچ و دهانه خروجی از 1.1/4 تا 3 اینچ می باشد. دمای کاری مناسب برای این پمپ ها از 10- تا 110 درجه سانتیگراد است. حداکثر دبی و هد به ترتیب 240 مترمکعب بر ساعت و 72 متر می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سانتریفیوژ ابارا سری 3L SERIES روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری 3M SERIES

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری 3M SERIES از سری پمپ های سانتریفیوژ استیل ابارا می باشد. این پمپ ها بصورت سه فاز طراحی شده اند و در مصارف صنعتی نظیر سیستم های شست و شو و تهویه مطبوع، انتقال سیالات خورنده و در سیستم های گرمایشی کاربرد دارد. جنس بدنه و پروانه آن از استیل 304 می باشد. دهانه ورودی آنها از 2 تا 3 اینچ و دهانه خروجی از 1.1/4 تا 3 اینچ است. دمای کاری مناسب این سری از پمپ های سانتریفیوژ ابارا 10- تا 90 درجه سانتیگراد است. حداکثر دبی و هد به ترتیب برابر است با 67 متر و 132 مترمکعب بر ساعت است. 

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سانتریفیوژ ابارا سری 3M SERIES روِی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان خرید با کارشناسان

پمپ سانتریفیوژ دو پروانه ابارا سری CDA

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری CDA یک پمپ دو پروانه سانتریفیوژی می باشد. بدنه آن از جنس چدن و پروانه آن از جنس  تکنوپلیمر و برنج است. این پمپ ها جهت مصارف معمولی جهت افزایش فشار برای سیالات غیرخورنده استفاده می شود. پمپ ها در مدل های تک فاز و سه فاز هستند. حداکثر دبی و هد در بزرگترین سایز آن 12.6 مترمکعب بر ساعت و 76.5 متر است. حداکثر دمای کاری مجاز نیز 40 و 90 درجه سانتیگراد می باشد. قطر ورودی 1 تا 1.1/2 اینچ و قطر خروجی 1تا 1.1/4 اینچ است.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سانتریفیوژ ابارا سری CDA روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ سانتریفیوژ تک پروانه ابارا سری CMA

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری CMA از سری پمپ های سانتریفیوژ ابارا می باشد. این پمپ های سانتریفیوژ ابارا بصورت  تک پروانه هستند. جنس پزوانه و بدنه این پمپ ها به ترتیب برنجی و چدن می باشند. از ویژگی های برجسته آنها کیفیت بالا، کم صدا بودن و قابل تعمیر بودن آن می باشد. و نکته مهمتر اینکه نسبت به پمپ های سری PRA کم صداتر هستند. توان این سری از 0.5 تا 3 اسب بخار هستند. حداکثر دمای کاری آنها 50 درجه سانتیگراد و حداکثر فشار کاری آنها در بزرگترین سایز 6 بار است. مدل های مختلف این سری دارای قطر ورودی 1 و 1.1/4 اینچ و قطر خروجی 1 اینج هستند. مکانیکال سیل این سری از پمپ های ابارا از جنس کربن-سرامیک-NBR است.

پمپ بشقابی ابارا

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سانتریفیوژ ابارا سری CMA روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری MD MMD

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری MD MMD از سری پمپ های سانتریفیوژ ابارا می باشد. جنس پوسته پمپ چدنی است و پروانه از جنس چدن و برنز می باشد.حداکثر دمای کاری 90 و 130 درجه سانتیگراد است. حداکثر فشاری کاری این سری از پمپ ها 10 بار است. حداکثر دبی برابر 80 مترمکعب بر ساعت است. این پمپ ها در بسیاری از مصارف صنعتی، در سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع و … کاربرد دارد. توان موتور از 1.5 تا 22 کیلووات است.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سانتریفیوژ ابارا سری MD MMD روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ سانتریفیوژ زمینی ابارا سری 3DPF

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری 3DPF از سری پمپ های سانتریفیوژ ابارا می باشد. برخی مدل ها تک فاز و برخی سه فتر هستند. این سری از پمپ ها در سیستم های  گرمایشی، تهویه مطبوع  و دیگر مصارف صنعتی کاربرد دارند.  توان موتور در محدوده 1.1 تا 22 کیلووات می باشد. بدنه پمپ ها از جنس چدن و دارای پروانه استیل هستند. حداکثر دمای کاری مجاز 90 درجه سانتیگراد است. همچنین حداکثر دبی و هد به ترتیب برابر با 132 مترمکعب بر ساعت و 61 متر می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سانتریفیوژ ابارا سری 3DPF روِی لینک زیر کلیک کنید.

الکتروپمپ سانتریفیوژ ابارا سری FSA

الکتروپمپ سانتریفیوژ ابارا سری FSA از سری پمپ های سانتریفیوژ چدنی ابارا می باشد. این پمپ ها جهت تامین آب شهری، آبیاری، سیستم های گرمایش و تهویه مطبوع، سیستم های آتشنشانی و دیگر مصارف صنعتی کاربرد دارند. جنس پوسته چدن و پروانه برنز می باشد.  حداکثر دمای کاری 80 درجه سانتیگراد است. دهانه ورودی از 2 تا 10 اینچ و دهانه خروجی 1.1/2 تا 6 اینچ می باشد.

پمپ زمینی ابارا

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سانتریفیوژ ابارا سری FSA روِی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان خرید با کارشناسان

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری MMD

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری MMD از سری پمپ های سانتریفیوژ ابارا می باشد. این پمپ ها در مصارف صنعتی مختلفی مثل سیستم های گرمایشی، تهویه مطبوع و … دارند. جنس پوسته چدن و پروانه چدن و برنز می باشد. قدرت موتور در محدوده 0.25 تا 11 کیلووات است. دمای مجاز سیال در پمپ ها از 10- تا 90 درجه سانتیگراد است. حداکثر آبدهی و هد به ترتیب برابر است با 180 مترمکعب بر ساعت و 23 متر است.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سانتریفیوژ ابارا سری MMD روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری 3D4

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری 3D4 از سری پمپ های سانتیریفیوژ ابارا می باشد. جنس بدنه آن چدنی و جنس پروانه استیل می باشد. توان موتور از 0.75 تا 1.5 کیلووات می باشد. محدوده دمای مجاز سیال از 5- تا 90 درجه سانتیگراد می باشد. حداکثر هد و دبی در این مدل ها به ترتیب برابر است با 18 متر و 39 مترمکعب بر ساعت است. این پمپ ها در بسیاری از مصارف صنعتی نظیر سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع و سیستم های شست و شو استفاده می شود.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سانتریفیوژ ابارا سری 3D4 روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری FSD4

پمپ سانتریفیوژ ابارا سری FSD4 از سری پمپ های سانتریفیوژ ابارا می باشد. این پمپ ها کاربردهای مختلفی نظیر تامین آب شهری، آبیاری، سیستم های گرمایشی و تهویه مطبوع و سیرکولاسیون دارند. قدرت موتور در این مدل ها از 1.5 تا 11 کیلووات می باشد. حداکثر دبی و هد به ترتیب برابر است با 330 مترمکعب بر ساعت و 30 متر می باشد. حداکثر دمای مجاز سیال در این سری از پمپ های سانتریفیوژ ابارا 80 درجه می باشد.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سانتریفیوژ ابارا سری FSD4 روِی لینک زیر کلیک کنید.

کاربردهای پمپ سانتریفیوژ ابارا

پمپ سانتریفیوژ مصارف بسیار متنوعی دارند که به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

  • سیستم های تامین آب 
  • سیستم های تهویه مطبوع و گرمایشی 
  • بوسترپمپ های آبرسانی و آتشنشانی
  • صنایع نفت و پتروشیمی
  • صنایع فولاد و سیمان
  • انتقال سوخت
  • آبیاری