پمپ طبقاتی ابارا

پمپ طبقاتی ابارا از سری محصولات ابارا ایتالیا می باشد. شرکت ابارا در سال 1912 در ژاپن فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ های خانگی و صنعتی آغاز نموده است. پمپ های طبقاتی ابارا سری های مختلفی همچون Compact EVM EVMSG MATRIX MULTIGO IDROGO دارند. که در ادامه به بررسی انها خواهیم پرداخت. پمپ های طبقاتی ابارا هم مصرف صنعتی دارند و اکثرا سه فاز هستند. معمولا پمپ های طبقاتی ابارا در بوسترپمپ ها، ّ شیرین کن ها، سیستم های تهویه مطبوع و سیستم های آتشتشانی استفاده می شود. برای خرید پمپ طبقاتی ابارا از نمایندگی پمپ ابارا در ایران، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و این محصول باکیفیت را خریداری نمایید.

پمپ طبقاتی ابارا سری COMPACT

پمپ طبقاتی ابارا سری Compact از سری پمپ های طبقاتی افقی می باشند. این پمپ ها در کنار راندمان بالایی که دارند طراحی آنها کوچک و سبک هستند و به راحتی قابل حمل هستند. معمولا این پمپ ها برای آبیاری در زمین های با ابعاد کوچک و افزایش فشار آب در ساختمان های مسکونی مناسب می باشد.

حداکثر فشار کاری این سری از پمپ ها 10 بار است. حداکثر دبی و دما به ترتیب 7.2 مترمکعب بر ساعت و 40 درجه سانتیگراد می باشد. توان در پمپ ها از 0.4 تا 1.5 کیلووات است. جنس بدنه استیل و جنس پروانه فایبرگلس تقویت شده است.

ebara-compact

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ طبقاتی ابارا سری COMPACT روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ طبقاتی ابارا سری EVMG

پمپ طبقاتی ابارا سری EVMG از سری پمپ های طبقاتی عمودی ابارا می باشد که سه فاز هستند و کاربردهای صنعتی و کشاورزی دارند. برای مثال در سیستم های آتشتنشانی، انتقال آب سرد و گرم در سیستم های حرارتی و برودتی، برای افزایش فشار در آبیاری، در سیستم های آب شیرین کن و ….

جنس بدنه و پروانه استیل 304 می باشد. حداکثر فشار و دمای کاری به ترتیب 30 بار و 120 درجه سانتیگراد است. توان موتور در مدل های مختلف پمپ طبقاتی ابار از 0.37 تا 37 کیلووات است. حداکثر آبدهی برابر است با 84 مترمکعب بر ساعت. 

evmg-ebara

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ طبقاتی ابارا سری EVMG روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ طبقاتی ابارا سری EVMSG

پمپ طبقاتی ابارا سری EVMSG از سری پمپ های طبقاتی عمودی ابارا می باشد. که کاربردهای صنعتی نظیر سیستم های حرارتی و تهویه مطبوع، کاربردهای کشاورزی و دیگر کاربردهای صنعتی دارد. محدودی دمای کاری در این پمپ ها 30- تا 140 درجه سانتیگراد است. جنس بدنه و پروانه در این پمپ ها استیل 304  است. مکانیکال سیل در این پمپ ها از نوع کارتریجی است. توان موتور از 1.1 تا 18.5 کیلو وات است. حداکثر هد و دبی به ترتیب 28 مترمکعب بر ساعت و 270 متر می باشد.

evmsg

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ طبقاتی ابارا سری EVMSG روِی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان خرید با کارشناسان

پمپ طبقاتی ابارا سری MATRIX

پمپ طبقاتی ابارا سری MATRIX از سری پمپ های طبقاتی ابارا می باشد. این پمپ ها راندمان و کیفیت بالایی دارند. دارای مصارف خانگی و صنعتی بسیاری هستند. برای مثال در سیستم های گرمایشی و سرمایشی، آبیاری، شست و شو و تصفیه آب و … .  حداکثر فشاری 10 بار است. حداکثر آبدهی در بزرگتری سایز آن 27 مترمکعب بر ساعت است. توان موتور در مدل های مختلف آن از 0.45 تا 4 کیلووات است. جنس بدنه و پروانه از استیل است. حداکثر دمای کاری مجاز در سری ماتریکس پمپ طبقاتی ابارا 110 درجه است.

ebara-matrix

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ طبقاتی ابارا سری MATRIXروِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ طبقاتی ابارا سری MULTIGO

پمپ طبقاتی ابارا سری MULTIGO از سری پمپ های طبقاتی عمودی شناور ابارا می باشد.  جنس بدنه پمپ استیل 304 و پروانه آن از جنس تکنوپلیمر می باشد. قابل استفاده برای سیستم هایی افزایش فشار در صنعت و آبیاری کشاورزی می باشد. این پمپ ها تک فاز هستند و قدرت موتور از 1.1 تا 1.5 کیلووات است. آبدهی در محدوده 4.8 تا 7.2 مترمکعب بر ساعت است. حداکثر ارتفاع نیز در محدوه 57 تا 75.7 متر می باشد. دهانه ورودی و خروجی این سری از پمپ های طبقاتی ابارا 1.1/4 اینچ است.

ebara-multigo

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ طبقاتی ابارا سری MULTIGO روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ طبقاتی ابارا سری IDROGO

پمپ طبقاتی ابارا سری IDROGO از سری پمپ های طبقاتی عمودی شناور ابارا می باشد. بدنه آنها از جنس استیل و پروانه آنها از نوع تکنوپلیمر هستند. قابل استفاده برای انتقال آب های تمیز، سیستم های آبیاری و … می باشد. این سری از پمپ ها در دو نوع فلوتردار و بدون فلوتر عرضه می شوند. قدرت موتور در محدوده 0.75 تا 1.5 کیلووات هستند. حداکثر آبدهی در محدوده 4.8 تا 7.2 مترمکعب بر ساعت است. حداکثر هد در مدل های مختلف این سری از پمپ های طبقاتی ابارا از 54 تا 69 متر می باشد. دهانه خروجی آنها 1.1/4 اینچ است.

ebara-idrogo

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ طبقاتی ابارا سری IDROGO روِی لینک زیر کلیک کنید.

کاربردهای پمپ طبقاتی ابارا

پمپ طبقاتی مصارف بسیار متنوعی در صنعت  دارند که به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

  • سیستم های تهویه مطبوع
  • آب شیرین کن
  • افزایش فشار در مصارف خانگی و صنعتی
  • سیستم های گرمایشی
  • تصفیه آب
  • آب نما و فواره ها
  • بویلرها
  • سیستم های آبرسانی