پمپ آب ابارا

پمپ آب خانگی بی صدا

پمپ آب خانگی یکی از تجهیزات ضروری در خانه‌ها برای تأمین آب با فشار کافی است. انتخاب پمپ آب خانگی بی صدا می‌تواند آرامش و سکوت محیط زندگی را تضمین کند. در این متن قصد داریم انواع مختلف پمپ‌های آب خانگی بی‌ صدا را معرفی کنیم و ویژگی‌ها، کاربردها و نکات مربوط به آن‌ها را بررسی کنیم تا انتخاب مناسب‌تری داشته باشید. همچنین نکانتی در رابطه با چگونگی بی‌صدا کردن پمپ‌ آب‌های با صدای زیاد را ذکر خواهیم کرد.

نکاتی در مورد میزان صدای پمپ آب خانگی بی ‌صدا

پمپ آب خانگی بی‌صدا گزینه‌ای مناسب برای خرید و استفاده در آپارتمان‌های چند طبقه و احتمالاً با فشار آب پایین‌تر در طبقات بالا است تا از آزار و اذیت ساکنان ساختمان جلوگیری کند. بدیهی است که در حین کار و پمپاژ آب، این دستگاه صدایی تولید می‌کند؛ اما در مدل‌های مختلف، میزان صدا متفاوت است. پس واژه «بی‌صدا» تنها یک اصطلاح میان تولیدکنندگان و مشتریان است. بهتر است به دنبال انتخاب و خرید پمپ آب خانگی با کمترین سطح صدا باشیم. در نهایت باید براساس نوع نیاز، بهترین پمپ آب خانگی بی صدا را انتخاب کرد.

معرفی انواع پمپ آب خانگی بی صدا

به‌طورکلی، پمپ‌های آب خانگی‌ با قدرت نیم تا یک اسب، پمپ‌هایی هستند که با کمترین صدا برای مصارف خانگی توصیه می‌شود. پمپ‌هایی مثل: پمپ محیطی، پمپ بشقابی، پمپ جتی، پمپ شناور و پمپ طبقاتی (چند مرحله‌ای) پمپ‌‌های مناسبی هستند. معمولاً باتوجه ‌به مشخصات هد و دبی موردنیاز، یکی از این نوع پمپ‌ها باید انتخاب و نصب شود. در ادامه انواع پمپ آب خانگی بی صدا معرفی خواهند شد.

1. پمپ محیطی خانگی بی صدا

پمپ‌های محیطی خانگی برند EBARA به دلیل کیفیت بالا و عملکرد بی‌صدایشان شناخته شده‌اند. این پمپ‌ها در توان‌های نیم و یک اسب بخار موجود هستند و برای استفاده‌های خانگی مانند افزایش فشار آب یا آبیاری بسیار مناسب‌اند. مدل‌های خانگی این پمپ‌ها با برق تک‌فاز کار می‌کنند و برای انتقال مایعات، آبیاری، افزایش فشار آب و یا کارواش قابل استفاده هستند. جنس بدنه این پمپ‌ها معمولاً از چدن است و پروانه‌ها از مواد با کیفیت ساخته شده‌اند تا دوام و کارایی بالایی داشته باشند. هنگام خرید، به جنس بدنه، جنس پروانه، نوع برق ورودی و قابلیت اتوماتیک بودن دقت کنید.

دو مدل پمپ آب خانگی برند EBARA که نیم اسب بخار هستند به شرح زیر هستند:

پمپ آب خانگی ابارا نیم اسب محیطی مدل PRA 0.5M:

  • این پمپ دارای قدرت نیم اسب بخار است.
  • مناسب برای استفاده در مصارف خانگی مانند آبیاری و افزایش فشار آب.
  • می‌تواند از جنس‌های مختلف پروانه مانند آلومینیوم، استیل، باکالیت، برنج، چدن و نوریل باشد.

پمپ آب خانگی ابارا نیم اسب چدنی تک‌فاز مدل PRA 0.5M-Local:

  • نیم اسب بخار قدرت دارد.
  • مناسب برای مصارف خانگی مانند آبیاری و افزایش فشار آب.
  • از جنس چدن ساخته شده است.

2. پمپ آب خانگی بی صدا مدل بشقابی

 پمپ آب خانگی بی صدای بشقابی نوعی پمپ آب است که برای افزایش فشار آب در منازل و ساختمان‌ها استفاده می‌شود. آن‌ها به دلیل طراحی خاص شامل یک پروانه محصور شده در یک محفظه شکل بشقابی، صدای کمتری نسبت به سایر انواع پمپ‌ها تولید می‌کنند. پمپ‌های آب خانگی بی‌صدای بشقابی می‌توانند راه‌حل بسیار خوبی برای افزایش فشار آب در خانه یا ساختمان شما باشند. با انتخاب مناسب‌ترین پمپ برای نیازهایتان، می‌توانید از سال‌ها استفاده آرام و قابل‌اطمینان بهره ببرید. پمپ بشقابی به کم صداترین پمپ آب خانگی معروف است. ابارا این پمپ را با قدرت و مدل‌های مختلف تولید می‌کند. 

3. پمپ آب خانگی کم‌صدا مدل جتی

پمپ‌های جتی خانگی برند EBARA با توان نیم و یک اسب بخار، برای کاربردهای مسکونی مانند آبیاری باغ، شستشوی وسایل نقلیه و جابجایی آب تمیز طراحی شده‌اند. این پمپ‌ها به دلیل عملکرد بی‌صدا و کارایی بالا مورد توجه قرار گرفته‌اند. مدل AGA ECO 1.00 یکی از این پمپ‌ها است که با توان ۷۵۰ وات (یک اسب بخار)، قادر به مکش از عمق حداکثر ۸ متر و پمپاژ تا ارتفاع ۴۸ متر است. بدنه‌ی این پمپ از جنس چدن و پروانه‌ی آن از برنج ساخته شده است که به آن دوام و استحکام می‌بخشد. همچنین، مجهز به واحد Venturi (اجکتور و دیفیوزر) برای بهبود عملکرد پمپاژ است. این پمپ‌ها برای استفاده در مناطقی که فشار آب شهری کم است و یا برای تخلیه آب استخر در منازلی که دارای استخر هستند، ایده‌آل است.

4. پمپ آب خانگی بی صدا مدل شناور 

پمپ‌های شناور چاهی مستغزق از برند ابارا، به عنوان یک گزینه مناسب برای مصارف خانگی، عمرانی و حتی صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پمپ‌ها برای تامین آب از چاه‌ها و مخازن با قطر تا 4 اینچ و بزرگتر (قطر پمپ 3 اینچ) طراحی شده‌اند. یکی از ویژگی‌های مهم این پمپ‌ها، بی‌صدایی آن‌ها است که برای استفاده خانگی بسیار مناسب هستند. اگر نیاز به پمپی با ابعاد کوچک، نصب آسان و قابلیت جابجایی دارید، پمپ‌های شناور ابارا می‌توانند گزینه‌ مناسبی باشند.

5. پمپ‌های آب بی صدا چند مرحله‌ای (طبقاتی)

نوعی از پمپ‌های آب بی صدای طبقاتی وجود دارد که از چندین مرحله پروانه برای تقویت فشار آب استفاده کرده است. این نوع پمپ آب چندمرحله‌‌ای با داشتن آب‌بندی دقیق و استفاده از تکنولوژی روز دنیا، صدای در حین کارکردن را به کمترین میزان ممکن رسانده است.

قیمت پمپ آب خانگی ایتالیایی بی صدا

بهترین پیشنهاد ما برای خرید پمپ آب خانگی بی صدا، استفاده از برند ایتالیایی اِبارا است. قیمت پمپ آب خانگی بی‌صدا مدل اِبارا بسیار متغیر است و به نوسانات نرخ ارز بستگی دارد. این پمپ‌ها در ایتالیا تولید می‌شوند و به همین دلیل قیمت آن‌ها با تغییرات ارزی تغییر می‌کند. اگر می‌خواهید از قیمت دقیق این پمپ آب آگاه شوید، بهتر است به وب‌سایت رسمی اِبارا مراجعه کنید.

بررسی پمپ آب خانگی بی صدا نیم اسب

پمپ آب نیم اسب جزو پمپ تحت‌ فشار ساختمانی است که جهت افزایش فشار سیال درون یک سیکل باز مورد استفاده قرار می‌گیرد. پمپ‌های خانگی نیم اسب که جزء کم‌توان‌ترین پمپ‌های خانگی ‌به حساب می آید. معمولاً برای متراژ بین ۴۰ تا ۱۱۰ متر و در طبقه اول استفاده می‌شود.

پمپ‌های آب نیم اسب بی‌صدا به‌دلیل توان کمترشان برای کاربردهایی مثل انتقال آب در منازل، تغذیه آب به ماهی‌ها در استخرها، تأمین آب برای دستگاه‌های خنک‌کننده و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و غیره مناسب است.

مزایای پمپ آب نیم اسب بی‌صدا

 یکی از اصلی‌ترین مزایای این نوع پمپ، صدای کمتر آن در مقایسه با پمپ‌های بزرگ‌تر است. این موضوع باعث می‌شود که برای محیط‌های مسکونی و حساس به صدا، مناسب باشد. اپمپ‌های نیم‌اسب  با توان کمتری کار می‌کنند، به همین دلیل از انرژی کمتری استفاده می‌کنند و هزینه‌های انرژی را کاهش می‌دهند.

به‌طورکلی، پمپ‌های آب نیم اسب بی ‌صدا نیاز به تعمیرات کمتری نسبت به پمپ‌های بزرگ‌تر دارند و همچنین نگهداری ساده‌تری دارند.

قیمت پمپ آب خانگی بی صدا نیم اسب

در پایان بررسی‌های پمپ آب نیم اسب به سراغ قیمت این نوع پمپ‌ها می‌رویم. پیشنهاد ما برای خرید یک پمپ آب خانگی بی صدا باکیفیت استفاده از برند ایتالیایی اِبارا است و چون در این برند، ساخت داخلی نیست بر‌اساس قیمت ارز متغیر است و قیمت دقیقی برای آن نمی‌توان تعیین کرد. اگر می‌خواهید از قیمت پمپ آب خانگی بی صدا نیم اسب اِبارا باخبر شوید به وب‌سایت اِبارا مراجعه کنید.

بررسی پمپ آب خانگی بی صدا یک اسب

پمپ آب 1 اسب بی صدا، پمپ آبی است که برای افزایش فشار آب در منازل و ساختمان‌های کوچک استفاده می‌شود. این نوع پمپ‌ها به دلیل صدای کم و عملکرد آرام، برای استفاده در مکان‌هایی که سکوت اهمیت دارد، مانند آپارتمان‌ها و ویلاها، محبوب هستند.

پمپ‌های آب خانگی بی‌صدا یک اسب در دو نوع اصلی بشقابی و جتی موجود هستند. پمپ‌های بشقابی برای مصارف کم تا متوسط مناسب هستند. درحالی‌که پمپ‌های جتی برای مصارف بیشتر مناسب هستند اما صدای بیشتری تولید می‌کنند.

هنگام انتخاب پمپ آب خانگی بی صدا یک اسب، باید به عواملی مانند متراژ ساختمان، تعداد طبقات و تعداد واحدها توجه کنید.

قیمت پمپ آب خانگی بی صدا یک اسب

قیمت پمپ آب خانگی بی‌صدا یک اسب به عوامل مختلفی بستگی دارد. برند، مدل، جنس بدنه، میزان دبی و هد، گارانتی و محل خرید از جمله این عوامل هستند. در این میان، برند اِبارا یکی از بهترین گزینه‌ها برای خرید پمپ آب خانگی بی‌صدا یک اسب است. این برند ایتالیایی شناخته‌شده، کیفیت بالا و طراحی زیبایی دارد. محصولات اِبارا علاوه‌بر صدای کم، از دوام بالایی نیز برخوردارند. قیمت پمپ‌های آب خانگی بی‌صدا یک اسب اِبارا متناسب با این ویژگی‌ها متغیر است. اما باتوجه ‌به کیفیت و برند معتبر اِبارا، می‌توان گفت این محصولات ارزش هزینه‌ای که برای آن‌ها می‌پردازید را دارند.

چگونه پمپ آب را بی صدا کنیم؟

ممکن است پمپ آب شما صدای زیادی تولید کند که برای این مشکل راه‌حل‌هایی وجود دارد. مثلِ:

  • نصب پمپ آب در محل مناسب: پمپ آب خانگی بی صدا را دور از واحدهای ساختمانی یا در محل بسته‌ای مثل موتورخانه نصب کنید. اگر از پمپ آب داخل واحد می‌کنید بهتر است به‌دوراز اتاق‌های خواب و نشیمن باشد.
  • استفاده از لرزه‌گیر: لرزه‌گیر‌ها می‌توانند لرزش و صدای پمپ را تا حد زیادی کاهش دهند. با نصب لرزه‌گیرها زیر پمپ آب، می‌توان از انتقال صدا و ارتعاش پمپ به ساختمان جلوگیری کرد.
  • عایق‌بندی صدا در اطراف پمپ: درصورتی‌که صدای پمپ زیاد است، با استفاده از عایق‌های صدا در دیوارهای اطراف محل نصب پمپ، می‌توان تا حد زیادی صدا را کاهش داد. این عایق‌ها، صدا را جذب کرده و مانع انتشار آن به داخل ساختمان می‌شوند.
  • سرویس پمپ آب خانگی: میزان صدای پمپ آب خانگی به نحوه نگهداری و سرویس کردن مداوم پمپ‌ها بستگی دارد. برای کم‌کردن صدای پمپ آب خانگی می‌توانید از نکات زیر استفاده کنید.
  • اجتناب از قرارگیری اجسام سنگین روی پمپ: قرار دادن اجسام سنگین بر روی پمپ آب می‌تواند به پمپ آسیب برساند و باعث خرابی آن شود. این خرابی ها در اکثر مواقع بر روی بالا رفتن صدای پمپ نیز تاثیر می ‌گذارند.
  • سرویس و روغن‌کاری منظم: انجام سرویس دوره‌ای و چک‌کردن میزان روغن پمپ توسط تعمیرکار ماهر، از خرابی قطعات داخلی آن جلوگیری می‌کند و می‌تواند بر روی کم‌تر شدن صدای پمپ نیز تاثیر بگذارد.
  • جلوگیری از کارکرد مداوم: اگر پمپ بدون توقف کار می‌کند، این کارکرد باعث داغ شدن پمپ می‌شود و احتمال خراب شدن وسایل پمپ بالا است. پس باید به تعمیرکار مراجعه کرد.

با رعایت این موارد، پمپ آب خانگی شما برای مدت زیادی با بازدهی بالا خواهد کارکرد و نیازی به تعویض یا تعمیر آن نخواهد بود.

سخن پایانی

پمپ آب خانگی بی صدا با داشتن قابلیت تأمین آب با حداقل سروصدا می‌تواند آرامش و کیفیت زندگی را در محیط مسکونی افزایش دهد. انواع مختلفی از پمپ‌های آب خانگی بی‌ صدا وجود دارند که بسته به نیاز، مدل مناسب انتخاب می‌شود. همچنین سرویس منظم پمپ آب خانگی باعث افزایش عمر پمپ، کاهش مصرف برق و صدا می‌شود. برای خرید بوستر پمپ و انواع پمپ های خانگی بی‌صدا، پمپ ایتالیایی ابارا را به شما پیشنهاد می‌دهیم. برای دریافت محصول با بهترین قیمت و محصول اصل، با شرکت پایا گسترش خورشید تابان اولین و بزرگترین نمایندگی پمپ ابارا در ایران، تماس حاصل فرمایید. شماره ما در همین صفحه موجود است.

اتومات پمپ آب قیمت
تعمیر ست کنترل پمپ آب
اتوماتیک پمپ آب پنتاکس
ست کنترل پنتاکس
قیمت مخزن پمپ آب خانگی
قیمت پمپ آب

کلید اتوماتیک پمپ آب
قیمت مخزن پمپ آب خانگی
قیمت پمپ آب
تعمیر ست کنترل پمپ آب
اتوماتیک پمپ آب پنتاکس
قیمت ست کنترل