دسته‌بندی نشده

بوستر پمپ آب جهت تقویت آبرسانی خانگی چیست ؟

بوستر پمپ آبرسانی

بوستر پمپ آبرسانی

بوستر پمپ آب وسیله ای است که در منازل برای بهبود فشار آب استفاده می‌شود. بوستر پمپ خانگی باعث افزایش فشار آب می‌شود و به منظور حل مشکلات فشار آب در خانه‌ها مورد استفاده قرار میگیرد. در این مقاله، به بررسی اهمیت بوستر پمپ آب، نحوه عملکرد بوستر پمپ خانگی و مزایا و معایب استفاده از بوستر پمپ خانگی میپردازیم.

بوستر پمپ آب جهت تقویت آبرسانی خانگی چیست؟

بوستر پمپ آب خانگی یک وسیله است که به منظور افزایش فشار آب در سیستم آبرسانی خانگی استفاده می‌شود. این نوع بوستر پمپ به دلیل نیاز به فشار آب بالاتر در منازل با سیستم‌های آبرسانی ضعیف یا در مناطقی که فشار آب مناسب فراهم نیست، مورد استفاده قرار می‌گیرد. بوستر پمپهای آب خانگی قادرند فشار آب را از طریق مکش و فشار مجدد آب افزایش دهند، که این کار باعث افزایش فشار آب خانه می‌شود. این نوع پمپ‌ها به طور معمول بر روی لوله‌های آب نصب می‌شوند و فشار آب را افزایش می‌دهند تا بتوانند نیازهای آبی خانه را به بهترین شکل تأمین کنند.

بوستر پمپ آب در واقع مانند یک تقویت کننده برای سیستم آب در خانه عمل می‌کند. با افزایش فشار آب، می‌توان از مزایایی مانند حداقل شدن زمان لازم برای پر کردن مخازن آب، افزایش سرعت جریان آب، و حل مشکلاتی مانند فشار آب ضعیف در حمام‌ و کاهش فشار آب در سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی بهره برد.

در کل، بوستر پمپ آب یک ابزار ضروری برای بهبود عملکرد سیستم آب در خانه‌ها است و می‌تواند به طور قابل توجهی تجربه استفاده از آب را بهبود بخشد.

مزایای استفاده از بوستر پمپ آب جهت تقویت آبرسانی خانگی

استفاده از پمپ‌های آب در خانه، اهمیت بسیاری دارد و می‌تواند تأثیر مثبت در زندگی روزمره خانواده‌ها داشته باشد. از مزایای استفاده از پمپ‌های آب می‌توان به افزایش فشار آب در سراسر خانه اشاره کرد که باعث بهبود عملکرد کارهای روزمره مانند: فشار آب در حمام و سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی می‌شود. همچنین، این نصب بوستر پمپ در خانه می‌تواند به صرفه‌جویی در مصرف آب کمک کند، زیرا با فشار بیشتر، ممکن است نیاز به مقدار کمتری آب برای انجام کارهای روزمره داشته باشیم. پس استفاده از بوستر پمپ در خانه نه تنها باعث بهبود شرایط زندگی می‌شود، بلکه می‌تواند زندگی شما را تا حدودی راحت تر کند. نصب بوستر پمپ در خانه ها دارای مزیت های زیادی است که برخی از آنها عبارتند از:

  • افزایش فشار آب: یکی از مزایای اصلی استفاده از بوستر پمپ آب برای خانه‌ها، افزایش فشار آب در سیستم آبرسانی است. این افزایش فشار باعث می‌شود که آب با قدرت بیشتری به طبقات ساختمان منتقل شود و امکان استفاده بهتر و راحت‌تر از آب در انواع فعالیت‌های روزمره در خانه فراهم شود.
  • بهبود کیفیت آب: این افزایش فشار می‌تواند باعث پاک‌سازی لوله‌ها شود.
  • رفع مشکلات فشار آب ضعیف: در بسیاری از مناطق، فشار آب ممکن است خیلی کم باشد. استفاده از بوستر پمپ آب به راحتی این مشکل را حل می‌کند و فشار آب را به سطح مطلوب می‌رساند.
  • کاهش مصرف انرژی: استفاده از بوستر پمپ آب در خانه ها می‌تواند منجر به کاهش مصرف انرژی در سیستم آبرسانی خانگی شود.

بوستر پمپ آب

بوستر پمپ آب، یک دستگاه الکتریکی است که برای افزایش فشار آب در سیستم‌های آبیاری و تأمین آب در خانه‌ها و اماکن صنعتی استفاده می‌شود. این پمپ‌ها عمدتاً از یک موتور الکتریکی و چند پمپ آب تشکیل شده‌اند که به طور معمول در خطوط آب خانه ها یا سیستم‌های آبیاری برای افزایش فشار و دبی آب استفاده می‌شوند.

بوستر پمپ آب قادر است که فشار آب را بیشتر از فشار آب شهری نماید و برای مواجهه با مشکلاتی مانند فشار آب ضعیف یا نقصان فشار در سیستم آبی خانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

پس از مطالب بالا متوجه میشویم که، بوستر پمپ‌ آب نقش مهمی در بیشتر شدن فشار آب در سیستم‌های آبیاری و تأمین آب در خانه‌ها دارند.

بوستر پمپ آبرسانی

بوستر پمپ آبرسانی در یک آپارتمان به منظور بهبود فشار آب و عملکرد سیستم آبرسانی، نصب میشود. با اتصال به شبکه آب شهری یا منبع آب مرکزی آپارتمان، توانایی تأمین فشار کافی برای تمامی واحدهای مسکونی را فراهم می‌سازد.

نکات مهم در مورد بوستر پمپ آبرسانی :

نصب بوستر پمپ آبرسانی

برای شروع، نصب بوستر پمپ آبرسانی در یک آپارتمان یک فرآیند تخصصی است. پیش از هر چیز، نیاز است که محل مناسب برای نصب انتخاب شود. بعد از تعیین مکان، اتصالات لازم با لوله‌های آب انجام می‌شود و بوستر پمپ به شبکه آبیاری آپارتمان متصل می‌شود.

  • افزایش فشار آب

یکی از مزایای اصلی بوستر پمپ آبرسانی در آپارتمان‌ها، افزایش فشار آب است. با نصب بوستر پمپ آبرسانی، حتی در طبقات بالا، فشار قابل قبولی در آب ساختمان فراهم می‌شود.

  • بهبود توزیع آب

با نصب بوستر پمپ آبرسانی، توزیع یکنواخت آب در تمامی نقاط آپارتمان بهبود می‌یابد.

  • ارتقاء عملکرد دستگاه‌ها

با افزایش فشار آب، دستگاه‌هایی نظیر ماشین‌لباسشویی، ظرفشویی و سایر وسایل خانگی به بهترین شکل کار می‌کنند. عملکرد این دستگاه‌ها بهبود می یابد و زمان انجام کارها کاهش می‌یابد.

 جدول محاسبه فشار بوستر پمپ

سطح زیر بنا هر طبقه (متر مربع)
1000800600400300200100ارتفاع ساختمان به متر
3.613.613.613.513.513.512.3415
4.144.144.144443.9320
4.784.684.684.684.574.574.5725
5.315.315.315.215.215.15.130
5.855.855.745.745.745.745.6335
6.386.386.386.276.276.27640

بوستر پمپ چیست؟

بوستر پمپ یک دستگاه است که برای افزایش فشار آب در سیستم‌های آبرسانی استفاده می‌شود. برای مثال، فرض کنید یک آپارتمان 10 طبقه داریم که مشکل فشار آب در آن وجود دارد. در این مواقع، بوستر پمپ می‌تواند نقشی بسیار مهمی ایفا کند. با نصب یک بوستر پمپ در ورودی آب ساختمان، می‌توان فشار آب را به طور قابل توجهی افزایش داد. به عنوان مثال، فشار آب در طبقات بالا که معمولاً کمتر است، با استفاده از بوستر پمپ افزایش می‌یابد، به طوری که ساکنین همه طبقات از فشار آب کافی بهره مند می شوند.

نکات مهم در انتخاب بوستر پمپ آب برای اپارتمان‌ها

در خرید بوستر پمپ برای آپارتمان حتما باید به نکات زیر توجه داشته باشید:

توان مورد نیاز بر اساس نیازهای اپارتمان: ابتدا باید تعداد طبقات و افراد در اپارتمان خود را مشخص کنید؛. سپس بر اساس این نیازها، توان مورد نیاز بوستر پمپ آب را محاسبه کنید.

  • کیفیت و قابلیت‌های تکمیلی: به قابلیت‌های تکمیلی نظیر قابلیت تنظیم فشار و حالت‌های مختلف عمل پمپ توجه داشته باشید.
  • مصرف انرژی و کارایی: از بوستر پمپی که مصرف انرژی کمتری دارد، استفاده کنید. بوستر پمپ با کارایی بالا به شما کمک می‌کند تا صرفه‌جویی در مصرف انرژی داشته باشید.
  • تطابق با سیستم ابرسانی موجود: مطمئن شوید که بوستر پمپ انتخابی با سیستم ابرسانی موجود در اپارتمان شما سازگار است.
  • صدای بوستر پمپ: سعی کنید یک بوستر پمپ کم صدا تهیه کنید تا در صورت نصب اگر ساکنین به صدا حساس بودند، ایجاد مزاحمت کمتری داشته باشد.
  • سازگاری با شرایط محیطی: اطمینان حاصل کنید که بوستر پمپ انتخابی مقاوم در برابر شرایط محیطی خاص اپارتمان شما است.
  • گارانتی و خدمات پس از فروش: انتخاب بوستر پمپ با گارانتی قابل اعتماد و خدمات پس از فروش می‌تواند اطمینان شما را در مورد عملکرد آینده آن بالا ببرد.
  • تست و نقد و بررسی‌ها: پیش از خرید، تحقیقات و تست‌های مربوط به بوستر پمپ‌های مختلف را انجام دهید و نظرات مصرف‌کنندگان را مورد بررسی قرار دهید تا انتخاب خود را براساس تجارب واقعی افراد انجام دهید.

در پایان

با توجه به اهمیت فشار آب در خانه‌ها و نیاز به فشار آب مناسب برای انجام کارهای روزمره، استفاده از بوستر پمپ آب خانگی به شدت پیشنهاد میشود. انتخاب و نصب صحیح یک بوستر پمپ آبرسانی می‌تواند به بهبود عملکرد سیستم آبرسانی خانه کمک کند. با در نظر گرفتن مزایا و معایب استفاده از بوستر پمپ آب و توصیه‌هایی که برای خرید بوسترپمپ، نصب و نگهداری آن ارائه شده است، امیدواریم که این مقاله به شما در انتخاب بهترین گزینه برای نیازهای آبی خانه‌تان کمک کند و زندگی روزمره شما را راحت‌تر کنید.

95 نظر در “بوستر پمپ آب جهت تقویت آبرسانی خانگی چیست ؟

  1. Amir گفت:

    مطلب بسیار کاملی بود تمام نکات لازم رو پوشش داده من جواب تمام سوالاتم رو گرفتم ممنون از نگارنده متن … سایت بسیار جامعی دارین خوشحالم که با مجموعه شما آشنا شدم.

    1. manager گفت:

      تشکر از ثبت نظر شما همراه و کاربر محترم سایت ابارا . کارشناسان متخصص ما در خدمت شما هستند .

  2. محمدرضا گفت:

    مطلب فوق العاده ای بود من مطالب مشابه این مبحث رو قبلا دیده بودم ولی به این کاملی که بتونه همه جوانب موضوع رو پوشش بده ندیده بودم به این مطلب، پنج ستاره کامل میدم.

  3. کاوه ای گفت:

    وقت بخیر روش صحیح نصب و نگهداری منبع تحت فشار پمپ آب خانگی و بوستر پمپ آب به چه صورتی هست؟

  4. آقاخانی گفت:

    سلام واقعا سایت عالی و خوبی دارین و اینکه یکی از بهترین و با کیفیت ترین بوستر پمپ های آبرسانی در بازار هستید بنده بسیار راضی بودم از خدمات سایت و محصولات با کیفیتتون

  5. رضایی گفت:

    سلام روز بخیر بوستر پمپ ها در مکان های مختلفی مثل خانه ها و مجتمع های مسکونی و هتل ها استفاده می شوند و بسیار کاربردی و عالی هستند

  6. Ali گفت:

    مجموع مطالبی که در سایت گنجاندین بسیار عالین و از نظر آموزشی جنبه های آموزشی خیلی قوی ای دارن تقریبا میشه با اطمیان گفت هیچ نکته ای جا انداخته نشده … سپاس از نگارنده متن.

  7. معروفی گفت:

    من نکات خوبی رو از این مطلب مقاله مانند دریافت کردم به تمام شبهات و سوالاتی که تو ذهنم بود پاسخ داد تشکر از نویسنده این مطلب که با دقت موضوع رو به چالش کشیده و تمام نکاتی که لازم به توضیح بوده رو ارائه داده.

  8. شمسی گفت:

    سلام روز بخیر یکی از مشکلاتی که ساختمان های مسکونی دارند کمبود فشار آب هست و این پمپ افزایش فشار برای ساختمان های مسکونی بسیار عالی هست.

  9. حمیدی گفت:

    سلام خسته نباشید میخواستم بدونم بوستر پمپ ها انواع مختلفی دارند کدام نوعش برای منازل مسکونی مناسب هستند و قیمت این بوستر پمپ ها چقدر هست؟

  10. امیر حدادی گفت:

    ما تهیه کردیم خیلی کمک میکنه به فشار اب و تقریبا موقع قطعی هم خیلی خوبه اب رو داریم چون فشار اب کم هست پمپ اب واقعا چیز خوبیه

  11. کامران گفت:

    سلام خسته نباشید اطلاعات خیلی جامع و کاملی رو در خصوص بوستر پمپ گذاشتین خیلی به دردم خورد لازم داشتم این اطلاعات رو.

    1. manager گفت:

      خوشحالیم که از مطالب راضی بودین

  12. وحید گفت:

    سایتتون جنبه آموزشی خیلی قوی ای داره خصوصا اینکه از زوایای مختلف به مباحث میپردازه تقریبا از محتوای این متن میشه به کل موضوع اشراف پیدا کرد … ممنون از نویسنده متن.

    1. manager گفت:

      بله دقیقا قسمت های مختلف بوستر پمپ در نظر گرفته شده .

  13. وریا بهمنی گفت:

    من مطالب شبیه اینوع مقوله های توصیفی توضیجی در محور این دست از مطالب تخصصی رو خیلی جاها دیدم ولی به این کاملی و بیان جزییات موضوع ندیدم خوشحالم که با سایت و مجموعه شما آشنا شدم … پنج ستاره میدم به این مطلب.

    1. manager گفت:

      لطف شما مستدام . . تشکر از همراهی شما . مطالب سایت همیشه در حال آپدیت و به روز رسانی می باشد .

  14. محسن ریاضتی گفت:

    مقاله بسیار خوبی بود قرار بود برای منزل تهیه کنیم با خوندن این مطالب خیلی بهتر میتونیم تصمیم بگیرم ممنون ازتون عالی بود

  15. سحر بهرامی گفت:

    سلام بوستر پمپ ها چقد صدا دارن یعنی میتونیم داخل منزل که مجتمع هست ازشون استفاده کنیم صداش زیاد نیست؟

    1. manager گفت:

      سلام بستگی به بند بوستر پمپ . میازن کار کرد دارد با مشاوران متخصص ابارا در ارتباط باشید .

  16. Nima گفت:

    توضیحات بسیار کامل و پر از نکات آموزشی فنی هستش که تقریبا جای هیچ شبهه ای باقی نذاشته … چرخه مطالعات من رو از موضوع مورد بحث کامل کرد … تشکر از مجموعه خوبتون.

    1. manager گفت:

      بوستر پمپ ها در انواع مختلف و قدرت های مختلف برای مشتریان با برند اصلی عرضه میشوند .

  17. Poorya گفت:

    چارچوب کلی سایتتون خیلی عالیه چون هم یه سایت فروشگاهیه هم مهمتر اینکه آموزشی هستش و میشه از نظرگاه تخصصی مطالب خیلی خوبی ازش یاد گرفت من به این مطلب آموزشی که گذاشتین امتیاز پنج ستاره میدم.

    1. manager گفت:

      اطلاعات هنگام نصب هم درج شده است .

  18. نعمتی گفت:

    سلام روز خوش بوستر پمپ آب وسیله بسیار خوب کاربردی هست و قیمت بسیار مناسبی هم داره بنده از خریدش بسیار راضی هستم.

    1. manager گفت:

      تشکر از خرید شما خریدار محترم . برای گرفتن اطلاعات گارانتی و خدمات پس از فروش با کارشناسان ما در تماس باشید .

  19. معین خانی گفت:

    سلام خسته نباشید اکثر منازل مسکونی با خصوص ساختمان های قدیمی کمبود فشار آب دارن که بهترین راه حل برای جبران کمبود فشار آب تهیه و نصب پمپ آب هست

    1. manager گفت:

      بله . دقیقا همینطور هست . نصب پمپ . بوستر پمپ جهت تامین آب منازل می باشد .

  20. نادری گفت:

    سلام وقت بخیر بوستر پمپ ها مدل های مختلفی دارند با قیمت های مناسب و اینکه نصب و راه اندازی خیلی آسونی هم دارند و خیلی راحت نصب میشن

    1. manager گفت:

      بله قیمت های مختلف موجود هستند

    2. مشیری گفت:

      قدرت کنترل و مصرف انرژی بسیار عالی داره خیلی از خریدم راضی بودم واقعا کارمو راحت تر کرده و اصلا صدا بلند هم نداره

  21. عادل گفت:

    سلام این بوستر پمپ ها وسیله بسیار خوب و عالی و کاربردی هستند نصب راحتی دارند و خیلی راحت میشه برای افزایش فشار آب در سیستم های مختلف استفاده کرد.

    1. manager گفت:

      دقیقا به همین شکل هست . برای افزایش فشار اب داخل وا حد استفاده میشود

    2. روشن گفت:

      این پمپ برای افزایش فشار آب عالیه و عملکردش خیلی خوبه حتما کسایی که میخوام تهیش کنن معطل نکنن چون من خیلی راضی ام ازش

  22. جلالی گفت:

    سلام وقت بخیر میخوام بوستر پمپ آبرسانی تهیه کنیم اینکه نحوه ی سفارشتون به چه صورت هست و این پمپ آبرسانی رو برای ساختمان مسکونی میخوام اگر میشه راهنمایی کنید ممنون

    1. manager گفت:

      سلام بله برای بوستر پمپ مصرف خانگی و صنعتی انواع مختلف داریم

  23. طاهری گفت:

    سلام وقت شما بخیر بنده برای منازل مسکونی از این بوستر پمپ آبرسانی از سایت شما تهیه کردیم که بسیار با کیفیت عالی و قیمت مناسب و عملکرد خیلی خوب راضی بودیم ممنون

    1. manager گفت:

      سلام . در خدمت شما هستیم . ابن بوستر پمپ ها برای ساختمان های کوچک تا بزرگ طراحی شده است .

  24. حسنی گفت:

    سلام من میخواستم سفارش و خرید رو به صورت عمده انجام بدم اگه تخفیف اعمال میکنید از طریق سایت شما خرید کنم.

    1. manager گفت:

      بله دقیقا . برای خرید عمده با شماره های تماس ما در ارتباط باشید .

  25. غلامی گفت:

    سلام من با مزایای وجود بوستر در سیستم آبرسانی آشنایی نداشتم که خیلی خوب از طریق این مقاله با این موضوع آشنا شدم.

    1. manager گفت:

      این مقاله در حال به روز رسانی و آپدیت است . برای تکمیل اطلاعات برای شما مشتریان

  26. شاکری گفت:

    سلام سایت شما نصاب هم ارسال می‌کنه اگه بوستر رو از طریق سایت خرید کنیم یا فقط ارسال رو انجام میده من تهران زندگی میکنم نمایندگی دارین شما؟

    1. manager گفت:

      ما نمایندگی اصلی ابارا هستیم . ارسال هم داریم به کل ایران

  27. Poorya گفت:

    متن توضیحی بسیار جامعی بود شبهه زیاد داشتم در این خصوص ولی تماما جواب گرفتم از محتوای متن … از این دست مطالب لطفا زیاد بذارین چون خیلی کمک میکنه به بالا بردن سطح دانشمون … تشکر از شما.

    1. manager گفت:

      برای گرفتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

  28. تیمور گفت:

    در کل تونستم سه چهار نکته تازه و دست اول از متن یاد بگیرم همین کافی بود که سایت شما رو بوکمارک کنم و مرجع قرارش بدم برای مطالعاتم در این سطح … تشکر از شما و مجموعه خوبتون.

    1. manager گفت:

      تشکر از ثبت نظر شما .

  29. دانیال گفت:

    در کل تونستم سه چهار نکته تازه و دست اول از متن یاد بگیرم همین کافی بود که سایت شما رو بوکمارک کنم و مرجع قرارش بدم برای مطالعاتم در این سطح … تشکر از شما و مجموعه خوبتون.

    1. manager گفت:

      سپاس از همراهی شما

  30. یعقوبی گفت:

    سلام وقت شما بخیر از این بوستر پمپ آب میشه برای افزایش فشار آب کارواش تخلیه استخر و آبیاری هم استفاده کرد؟

  31. واحدی گفت:

    وقت شما بخیر قصد خرید بوستر پمپ آبرسانی دارم میخوام بدونم نصب و راه اندازیش به چه صورت هست و درچه مکانی مناسب هست که نصب و راه اندازی بشه ؟

  32. زاهد کریمی گفت:

    با توجه به خوضیحاتی که ارائه دادین من یکی دو تا نکته رو که مدتها دنبال جوابشون بودم پیدا کردم جواب سوالامو باید بگم خیلی عالی نگاشته شده و نویسنده این مطلب هر کی بوده هشراف کامل داشته به محوریت موضوع مورد بحث … کمال تشکر از نویسنده و مجموعه عوامل زحمتکش سایت.

  33. علیرضا گفت:

    من تمام مطالب سایتتون رو مطالعه کردم خیلی بجا و منظم و طبقه بندی شده ارائه شدن و من بشخصه نکات آموزشی و کاربردی زیادی رو ازش یاد گرفتم خواستم تشکر کنم بابت اینهمه مطالب مفید و کاربردی.

  34. سلیمی گفت:

    بوستر پمپ برای افزایش فشار آب در خطوط تامین آب استفاده می شوند این پمپ ها قادر به افزایش فشار آب تحت فشار قراردادن آب در خطوط طولانی و بلند هست

  35. برومند گفت:

    باسلام ببخشید یک سوال داشتم اینکه شیوه نگهداری بوستر پمپ آبرسانی به چه صورت هست؟
    و چه کارهای نیاز هست که انجام بشه برای طول عمر بیشتر و درست کار کردن؟

  36. ضیایی گفت:

    برای فشار ابمون عالی بود دوستم سایت شمارو به ما معرفی کرد خیلی از اعتماد کردن به شما راضی بودم قیمت هاتون عالی بودن

  37. رحیمی گفت:

    بوستر پمپ عالی بود اصلا فک نمیکردم انقد قدرت و عملکرد خوبی در فشار ابمون داشته باشه خوشحالم که تونستم با سایت شما و محصولاتتون اشنا شدم

  38. افلاکی گفت:

    فشار آبمون خیلی داخل حمام ضعیف بود با خرید این محصول تونستیم مشکل کم ابی رو حل کنیم و فشار اب خوبی رو داشته باشیم

  39. محمدرضا گفت:

    بخش مطالب سایتتون بسیار جالب هستش پر از نکات آموزنده ست جنبه آموزشی مطالب خیلی بالاست امیدوارم از این دست مطالب زیاد بذارین چون خیلی کمک میکنه به افزایش سطح دانشمون ممنونم.

  40. بهنام ملاویسی گفت:

    مطلب خوبی گذاشتین خیلی بجا و لازم بود منتظر مطالب بعدیتون می مونم ساختار توصیفی توضیحی مطالبی که میذارین خیلی ساده و قابل فهمن این امتیاز بزرگی هستش به نظرم … ممنون از نویسندگان این بخش از سایتتون.

  41. شریفی گفت:

    این بوستر پمپ ها در بهبود عملکرد سیستم های آبیاری خیلی مفید هستند که باعث توزیع بهتر آب در مناطق آبیاری می شوند و باعث افزایش و بهبود در رشد گیاهان می شوند.

  42. صالحی گفت:

    سلام و عرض ادب میخواستم بدونم چه تفاوتی بین بوستر پمپ آبرسانی و پمپ های عالی وجود داره؟
    آیا بوستر پمپ آبرسانی ایجاد سرو صدا داره؟

  43. زهره گفت:

    سلام مطالبی که داخل سایت ارائه دارین خیلی جامع و کامل بود من دنبال مطالبی در خصوص بوستر پمپ و مزایای بودم که الان هر چی که میخواستم رو فهمیدم.

  44. بزرگی گفت:

    سلام من دوتا خرید بوستر داشتم بسیار عالی بود کیفیتش زمان کوتاهیم به دستم رسیدن جنسشون واقعا خوبو عالی بود

  45. رفیعی گفت:

    سلام با مطالبی که توضیح دادید و مقاله ای که تو سایت قرار دادین خیلی بهتر تونستم تو خریدم تصمیم گیری کنم ممنون ازتون

  46. ورمزیار گفت:

    من این دست مطالب توضیحی توصیفی آموزشی رو زیاد میبینم در خیلی جاها … ولی از نظر پرداختن به زوایای بحث فکر کنم سایت شما یه سر و گردن بالاتره از سایر جاهای دیگه چون بسیار خوب به بحث موردنظر میپردازین و تقریبا میشه گفت جای هیچ شبهه ای باقی نمیذارین ‌… تشکر از شما.

  47. صالح گفت:

    مطلب خیلی کاملی بود خصوصا اینکه تمام زوایای موضوع بطور کامل تشریح شده و تقریبا بعد هز خوندن مبحث جای هیچ سوالی رو تو ذهن مخاطب نمیذاره و از این بابت باید یه تشکر ویژه داشت از نویسندگان این بخش از سایتتون.

  48. نسترن گفت:

    سلام برای کاهش میزان مصرف انرژی قصد دارم بوستر پمپ رو بخرم امیدوارم بتونم به نتیجه مثبتی برسم.

  49. بهرامی گفت:

    بوستر پمپ ها در مقایسه با روش های سنتی افزایش فشار آب معمولا کمترین مصرف انرژی رو دارند و به کاهش هزینه ها هم کمک می‌کنند.

  50. نعمتی گفت:

    سلام وقت بخیر میخواستم بدونم تفاوت بوستر پمپ دور متغیر در مقایسه با بوستر پمپ دور ثابت در چی هست و مزایای کدوم بیشتر هست؟

  51. جعفرپور گفت:

    سلام روزتون بخیر من میخواستم این پمپ داخل ساختمون نصب کنم برای فشار آب و میخوام بدونم که برای ساختمون مناسب هستش؟

  52. مولوی گفت:

    قابلیت های بسیار خوبی که این دستگاه داره و عملکرد عالیش صدا بسیار کمش باعث شده که روز به روز از خریدم راضی تر باشم

  53. محمد رحمان پناه گفت:

    من یکی دو نکته تو ذهنم بود در این خصوص که خیلی خوب جوابی رو که میخواستم بهش رسیدم متن بخوبی توانسته موضوع رو از تمام زوایا پوشش بده نویسنده متن بخوبی از عهده توضیحات مبحث بر اومده تشکر ازش.

  54. بابک رضایی گفت:

    مطلب حال حاضر برای من جدا از جنبه ی آموزشی مبحث، به من خیلی کمک کرد که بتونم یک انتخاب درست داشته باشم برای خرید این دست محصولات خواستم از این طریق مراتب تشکر خودم رو اعلام کنم خدمت شما و بهتون بگم شما و مجموعتون حرف ندارین.

  55. رحیمی گفت:

    بوستر پمپ آب گرم وسیله بسیار عالی هست برای زمانی که در یک ساختمان چند طبقه آب گرم به طبقات بالا فشار آب کم می رسه بوستر آب گرم خیلی کمک کننده هستش

  56. یاسمن گفت:

    سلام یکی از بهترین سایت های فروش بود چون همه مطالبی که در خصوص یک محصول و مشخصات اون باید بدونیم رو هم آموزش داده بودید.

  57. آقاخانی گفت:

    سلام روز بخیر میخوام بوستر پمپ آبرسانی سفارش بدم میشه راهنمایی کنید در مورد قیمت و اینکه امکان مشاوره قبل از خرید وجود داره؟

  58. جمالی گفت:

    سلام روز بخیر برای یک ساختمان ۱۰ طبقه اگر بخوام بوستر پمپ آبرسانی تهیه کنم مشکلی به وجود نمیاد و چه نوع بوستر پمپ باید تهیه بکنم؟

  59. Davood گفت:

    من جنبه های آموزشی خیلی قوی ای میبینم در مجموع توضیحات از این دست مطالبتون … و به نظرم میشه این توضیحات رو بعنوان مرجع خیلی خوبی برای خرید بهتر اینوع از محصولات قرار داد ممنون از نگارنده این متن .

  60. روزبه گفت:

    نویسنده بسیار خوب موضوع مورد بحث رو پوشش داده و تقریبا هیچ نکته ای رو جا نگذاشته و به تمام سوالات من و شبهاتی که داشتم صریح و روشن پاسخ داده تشکر ویژه از نویسنده متن.

  61. شهرام گفت:

    میشه گفت جنبه آموزشی مطالبی که در سایتتون قرار میدین خیلی بالاست و از همین مطالب میشه کمک گرفت برای یک انتخاب درست و بی نقص در خصوص خرید این دست از محصولات … تشکر از شما و مجموعه خوبتون.

  62. علی گفت:

    مطلب خیلی مفیدی بود خدا خیرتون بده تقریبا موضوعو کامل بررسی کردین و توضیحش دادین برای من خیلی مفید واقع شد امیدوارم بقیه هم همین نظر من رو داشته باشن … من پنج ستاره میدم به این مطلب.

  63. احسانی گفت:

    سلام. خسته نباشید. چقدر خوبه که با بوستر پمپ آشنا شدم ما طبقه پنجم زندگی میکنیم و همیشه از کم بودن فشار آب ناراحتم خدا کنه بعد خرید بوستر مشکلم حل بشه.

  64. برومند گفت:

    سلام میخوام بوستر پمپ آبرسانی تهیه کنم ولی قبلش چطور می تونم با مشاورینتون مشورت کنم راهنمایی کنید ممنون

  65. بهرامی گفت:

    سلام وقت بخیر ی سوال داشتم تنظیم فشار آب در این محصول به چه صورت هستش؟
    قیمت بوستر پمپ آبرسانی چقدر با بوستر پمپ معمولی تفاوت داره؟

  66. حامد رضایی گفت:

    همچین مطالبی سبب میشه ما با ساختار عملکرد بوستر پمپ ها کاملا آشنایی پیدا کنیم این خیلی میتونه کمک کنه در انتخاب محصولاتی از دست و در این چارچوب … ممتون بابت ارائه همچین مطالب مفیدی.

  67. رستم پور گفت:

    سایت خوبی دارین از نحوه ساختار سایت و مجموعه مطالب قرار داده شده توش میشه فهمید بسیار کار شده روش و این بسیار کمک رسانه برای ما که بتونیم با دید بازتر محصولاتی از این دست تهیه کنیم.

  68. نادری گفت:

    ما چون خیلی با کمبود اب مواجه بودیم این محصول خیلی به ما کمک کرد برای سرمایش و گرمایش خونمون و اب برای مصرف شخصیمون

  69. نادری گفت:

    یکی از بهترین ها هستین در زمینه خرید پمپ ها ما تا بحال ۲ عدد پمپ خریداری کردیم هردو بسیار عالی و خوب بودن ممنون

  70. عبدالهی گفت:

    یکی از دوستام خودش ای بوستر پمپ استفاده می‌کنه خیلی خیلی راضی بود واسه همین به منم پیشنهاد داد بوستر پمپ رو نصب کنم.

  71. فاطیما گفت:

    سلام.‌ به یکی از دوستام پیشنهاد دام برای اینکه فشار آب خونشون قوی بشه بوستر پمپ استفاده کنه خیلی راضی بود و همش دعام می‌کنه.

  72. Hoseili گفت:

    سلام. داشتم بوستر پمپ رو نصب میکردم موقع نصب به مشکل خوردم میشه آنلاین و تلفنی مشکل رو حل کنم؟؟

  73. ابطحی گفت:

    سلام تو یه آپارتمان پنج طبقه زندگی میکنیم بوستر آب خیلی فوق هم وجود داره که فشار آب و فوق العاده زیادی کنه؟؟

  74. اشرفی گفت:

    سلام به صورت همزمان میتونیم چنتا بوستر پمپ رو داخل ساختمون نصب کنیم یا فقط امکان نصب یه دونه بوستر وجود داره؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *