پمپ آب ابارا

بهترین پمپ آب خانگی

پمپ آب آبارا CMD

بهترین پمپ آب خانگی

بهترین پمپ آب خانگی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ قبل از این که معیارهای مهم برای خرید پمپ آب را مطرح کنیم، باید بگوییم که برای هر خانه و ساختمانی تنها قدرت و توان مشخصی نیاز است. در واقع نمی توان گفت یک مدل پمپ برای خانه ها با متراژهای مختلف بهترین است.

پمپ آب ابزاری بسیار مهم و کاربردی است که با تبدیل انرژی الکتریکی به مکانیکی باعث افزایش فشار آب می شود. با نصب و راه اندازی آن آب یا هر سیال دیگری، با سرعت بیشتری به حرکت درمی آید و انتقال آن به صورت افقی یا عمودی راحت تر می شود. حال برای انتخاب آن واضح است که باید برخی فاکتورهای مهم را در نظر بگیرید. در غیر اینصورت ممکن است نسبت به خرید خود اطمینان کافی نداشته باشید یا نیازهایتان برآورده نشود.

پمپ آب خانگی آبارا سری CMB-C-R

پمپ آب خانگی

ویژگی های مهم  بهترین پمپ آب خانگی

این روزها استفاده از پمپ خانگی برای مصارف روزانه بسیار گسترش یافته است. از طرفی، برندهای مختلفی در ارائه این محصول فعالیت می کنند و انتخاب از میان مدل های مختلف کار ساده ای نیست. پس آشنایی با معیارهای مهم و مشخصات بهترین برند پمپ آب خانگی، باعث خرید راحت تر می شود:

1.کارکرد پمپ

پمپ آب باید به خوبی کار کند و براساس نیاز ساختمان انتخاب شده باشد. ویژگی های نشان دهنده عملکرد این دستگاه شامل هد و دبی پمپ است. همچنین قدرت یا توان پمپ اصطلاح دیگری است که باید هنگام خرید به آن توجه داشته باشید.

توان: توان پمپ به معنای قدرتی است که به صورت مکانیکی تولید و با کمک آن سیال منتقل می شود. قدرت بر حسب اسب بخار یا کیلووات است که هر چه بیشتر باشد، توانایی پمپ برای انتقال سیال بیشتر خواهد بود.

هد: هد به معنای ارتفاع نشانگر انتقال آب به واحدهای ساختمان است. در واقع مشخص می کند آب تا چه ارتفاعی بالا می رود و بر حسب متر مشخص می شود. برای تعیین هد مناسب باید تعداد طبقات را در ارتفاع ساختمان ضرب، سپس با سه بار فشار جمع کنید. 3 بار معادل 30 متر افت فشار است.

دبی: دبی همان میزان آبدهی است که مقدار و حجم آبی انتقال داده را مشخص می کند. این ویژگی براساس لیتر بر دقیقه یا مترمکعب بر ساعت قابل محاسبه است. برای انتخاب دقیق دبی بهترین پمپ آب خانگی باید برای هر واحد دبی عبوری 10 لیتر بر دقیقه را درنظر بگیرید. سپس با توجه به مقدار حجم آب لازم و ضریب اطمینان، پمپ مناسب قابل خریداری است.

میزان صدا: میزان صدای پمپ ممکن است برای خیلی ها ناخوشایند باشد؛ مخصوصا اگر قرار است پمپ در جایی نصب شود که صدای آن دیگران را اذیت کند. بهترین پمپ آب خانگی بی صدا به مدل های بشقابی اختصاص دارد. این مدل پمپ ها صدای کمتری تولید می کنند. اما برای رفع صدای کامل باید از پوشش های عایق استفاده کنید. دقت داشته باشید پوشش نباید به طور کامل مانع تهویه هوا شود.

  1. کم مصرف بودن پمپ

یکی دیگر از موضوعات مهم برای خرید، توجه به میزان مصرف انرژی پمپ است. به سراغ مدل هایی بروید که در کنار کیفیت ایده آل، دارای بازدهی قابل قبولی هستند و مصرف انرژی بالایی ندارند. با انتخاب درست در مصرف انرژی صرفه جویی می کنید و نیازی نیست در آینده بابت کار کردن پمپ هزینه های بالایی بپردازید.

  1. برندهای معتبر

یکی از معیارهایی که در انتخاب بهترین پمپ آب خانگی می تواند کمک کننده باشد، رفتن به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده است. برندهای مختلفی در بازار به تولید و ارائه پمپ فعالیت می کنند که کیفیت های مختلفی برای محصولات خود در نظر گرفته اند. اما برخی برندها همیشه خوشنام بوده اند و در هر دوره محصولات مطرحی را ارائه داده اند. برخی برندها مانند لئو سالیان بسیاری در ساخت انواع پمپ های ساختمانی، مسکونی و صنعتی فعالیت می کند و برخی مدل های آن به عنوان پرفروش ترین پمپ آب خانگی شهرت دارد.

پیشنهاد مطالعه: بوستر پمپ آب جهت تقویت آبرسانی خانگی چیست؟

پمپ آب محیطی ابارا PRA

پمپ آب خانگی

مزایای نصب بهترین برند پمپ آب خانگی

چرا برای خرید همیشه بهترین برندها پیشنهاد می شود؟ معمولا باکیفیت ترین پمپ ها به برندهای معروف اختصاص دارد. در موارد زیر به مزایای استفاده از پمپ خوب و با کیفیت اشاره می کنیم:

  • بهره مندی از طول عمر بالا
  • مصرف انرژی بسیار پایین
  • هزینه های تعمیر و نگهداری کم
  • مقاوم در برابر عوامل خارجی مانند رطوبت و خوردگی
  • طراحی شده براساس به روزترین تکنولوژی روز دنیا

عوامل مهم در خرید پمپ آب خانگی مناسب

 بهتر است برای انتخاب پمپ آب خانگی مناسب منزلتان با مشاورین فروش صحبت کنید. مشاورین با توجه به نیازتان، مدل نهایی را پیشنهاد می دهند و برای انتخاب دقیق تر شما را راهنمایی می کنند. معمولا عوامل تاثیرگذار بر انتخاب پمپ شامل موارد زیر است که کارشناسان فروش به آن ها توجه ویژه ای دارند و ممکن است از شما بابت این موارد سوال بپرسند:

  • سایز لوله های آب
  • تعداد و متراژ واحدهای ساختمان
  • محل نصب پمپ
  • تعداد شیرها در هر واحد مسکونی و فشار آب مورد نیاز آن ها

پمپ های خانگی در انواع مختلف جتی، سیرکولاتور، بشقابی، محیطی، مخزن دار انبساطی و کلیددار اتوماتیک ارائه می شوند. انتخاب هر کدام به شرایط محیط بستگی دارد.

معرفی 4 پمپ خانگی معروف و حرفه ای برند لئو

در این قسمت به بررسی مدل های مختلف لئو می پردازیم و عملکرد هر کدام را متخصر توضیح می دهیم:

1.پمپ لئو بشقابی ACm37

این پمپ برای تقویت فشار آب خانگی مناسب است که از شفت، بدنه و پروانه چدن ضدزنگ تولید می شود. این محصول برای مصارف ساختمانی و صنعتی کاربرد دارد و مناسب انتقال آب تمیز و سیال غیرخورنده است. از مزایای محصول می توان به کیفیت عالی، کم صدا بودن، کم مصرف بودن و بدنه ضدزنگ آن اشاره کرد.

  1. پمپ لئو بشقابی XCm25/160A

این پمپ از نوع چدن مناسب مصارف ساختمانی و صنعتی است. این محصول با شفت استیل استنلس 304 و پروانه برنج طراحی می شود. کیفیت ساخت پمپ بسیار مناسب است و دارای بدنه ضدزنگ می باشد.

  1. پمپ لئو بشقابی AC400-CH2

این محصول فروش ویژه ای داشته و با پروانه ای از جنس برنج و استیل تولید می شود. جنس بدنه آن نیز از چدن ضدزنگ می باشد. حداکثر آبدهی پمپ مدل AC400-CH2 حدود 27 مترمکعب در ساعت و دارای قطر دهانه های ورودی و خروجی 2 اینچ است.

  1. پمپ لئو بشقابی AC300-B3

این پمپ لئو سری AC با پروانه از جنس برنج، پوسته ضدزنگ و شفت استیل تولید می شود. کاربرد آن خانگی است و حداکثر آبدهی 71 مترمکعب در ساعت را دارد. قطر دهانه ورودی و خروجی محصول نیز حدود 3 اینچ است.

پمپ خطی سه سرعته آبارا MR

پمپ آب خطی

آشنایی با انواع پمپ خانگی

پمپ های آب  هر کدام از نظر عملکرد و کاربرد متفاوت هستند. پس برای خرید بهترین پمپ آب خانگی خوب است با انواع آن آشنا شوید:

1.پمپ آب شناور

این پمپ برای انتقال و پمپاژ آب باید به طور کامل داخل آب قرار گیرد. معمولا از پمپ های شناور برای چاه ها و منابع عمیق استفاده می کنند و مناسب مصارف خانگی نخواهد بود.

2.پمپ سانتریفیوژ

یکی از پمپ های خانگی مدل سانتریفیوژ یا گریز از مرکز است که با کمک انرژی دورانی یک الی چند روتور، سیال را به حرکت درمی آورد. در واقع آب با ورود به پروانه، به سرعت به چرخش درمی آید و نیروی گریز از مرکز از انتهای پروانه ها به بیرون منتقل می شود.

3.پمپ تقویت کننده فشار آب

پمپ تقویت کننده به عنوان بهترین پمپ آب خانگی بین منبع آب و نقاط انتهایی شیرها و ... قرار دارد. این پمپ آب را از مخزن به محل استفاده انتقال می دهد و به دلیل طراحی شده از چندین پمپ، فشار بسیار خوبی ایجاد می کند.

4.پمپ آب جتی خودمکش

این پمپ به نام جت نیز معروف است و در تولید فشار آب زیاد بسیار خوب عمل می کند. پمپ های جتی آب را از درون چاه بیرون می کشند و برای خانه ها آب آشامیدنی را تامین می کنند.

  1. پمپ آب رفت و برگشتی

این پمپ با داشتن پیستون سیال را از مکانی به مکان دیگر منتقل می کند.

  1. پمپ آب چرخشی

پمپ آب چرخشی باعث به گردش درآوردن آب درون یک مدار بسته می شود و مناسب سیستم های گرمایش با رادیاتور و گرمایش از کف است.

کلام آخر

بهترین پمپ آب خانگی پمپی است که در کنار تامین نیازهای ساختمان و داشتن توان، نرخ خروجی و ... مناسب از برندهای باکیفیت تهیه شده باشد. برندهای محبوب و مطرح بازار عملکرد و بازدهی مناسبی دارند و با طول عمر بالا نیاز ساختمان را برای مدت طولانی برآورده می کنند. خرید بوسترپمپ و انواع پمپ‌ها از نمایندگی اِبارا، انتخابی مطمئن برای هر خانه خواهد بود. 

 

اتومات پمپ آب قیمت
تعمیر ست کنترل پمپ آب
اتوماتیک پمپ آب پنتاکس
ست کنترل پنتاکس
قیمت مخزن پمپ آب خانگی
قیمت پمپ آب

کلید اتوماتیک پمپ آب
قیمت مخزن پمپ آب خانگی
قیمت پمپ آب
تعمیر ست کنترل پمپ آب
اتوماتیک پمپ آب پنتاکس
قیمت ست کنترل