پمپ جتی ابارا

پمپ جتی ابارا از سری پمپ های خانگی ابارا ایتالیا به حساب می آید. شرکت ابارا در سال 1912 میلادی در ژاپن فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ آغاز نموده است. این پمپ های پرکاربرد معمولا جهت تقویت فشار آب در مصارف مسکونی، کشاورزی، در کارواش ها  و استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ ابارا سری AGA از پمپ های جتی ابارا می باشد که دارای استحکام و کیفیت بالایی هستند. برای خرید پمپ جتی ابارا از نمایندگی پمپ ابارا در ایران، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و این محصول با کیفیت را خریداری نمایید.

پمپ جتی ابارا سری AGA

پمپ آب جتی ابارا سری AGA از پمپ های خانگی ابارا به حساب می آید. تفاوت های این پمپ و پمپ بشقابی ابارا این است که این پمپ فشار بیشتر و دبی کمتری را اعمال می کند.

این پمپ خودمکش ابارا دارای قطر ورودی و  خروجی 1 اینچ می باشد. پمپ خانگی ابارا سری AGA بیشتر در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. دارای توان 0.75 کیلوات هستند. 

این پمپ تنها جهت سیالات تمیز استفاده می شود. بدنه پمپ چدنی است و پروانه پمپ جتی ابارا از نوع سانتریفیوژ بسته می باشد و جنس آن در مدل های 0.60, 0.75, 1.00 تکنو پلیمر و در دیگر مدل ها برنجی است. 

در مدل های تک فاز و سه فاز  با دور موتور 2900 دور تولید می شوند. حداکثر دمای کاری آن 45 درجه سانتیگراد است.

حداکثر هد و دبی در این سری از پمپ های ابارا به ترتیب 47.5 متر و 3.6 مترمکعب بر ساعت می باشد.

 

پمپ جتی ابارا

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ جتی ابارا سری AGA روِی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان خرید با کارشناسان