پمپ بشقابی ابارا

پمپ بشقابی ابارا از سری پمپ های خانگی ابارا ایتالیا می باشد. شرکت ابارا در سال 1912 میلادی در ژاپن فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ آغاز نموده است. این پمپ ها از پرکاربردین پمپ ها می باشد که معمولا جهت افزایش فشار آب در مصارف مسکونی، کشاورزی، در کارواش ها  و استخر ها مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ ابارا سری CMA از پمپ های بشقابی ابارا می باشد که دارای استحکام و کیفیت بالایی هستند. برای خرید پمپ بشقابی ابارا از نمایندگی پمپ ابارا در ایران، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و این محصول با کیفیت را خریداری نمایید.

پمپ بشقابی ابارا سری CMA

پمپ آب بشقابی ابارا سری CMA از سری پمپ های خانگی ابارا هستند. این پمپ های ابارا بصورت سانتریفیوژی و تک پروانه هستند. جنس پزوانه و بدنه این پمپ ها به ترتیب برنجی و چدن می باشند. از ویژگی های برجسته آنها کیفیت بالا، کم صدا بودن و قابل تعمیر بودن آن می باشد. و نکته مهمتر اینکه نسبت به پمپ های جتی کم صداتر هستند و و دبی بیشتری ایجاد می کنند.

 توان این سری 0.75 کیلووات هستند. حداکثر دمای کاری آنها 40 درجه سانتیگراد و حداکثر فشار کاری آنها در بزرگترین سایز 6 بار است. مدل های مختلف این سری دارای قطر ورودی 1 و 1.1/4 اینچ و قطر خروجی 1 اینج هستند. مکانیکال سیل این سری از پمپ های ابارا از جنس کربن-سرامیک-NBR است.

حداکثر دبی و حداکثر هد به ترتیب 34.5 متر و 6 مترمکعب بر ساعت است. وزن این پمپ 11.5 کیلو گرم است.

مناسب برای کاربردهای معمولی و سیالات غیر خورنده

ebara-CMA

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ بشقابی ابارا سری CMA رو لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان خرید با کارشناسان