دسته‌بندی نشده

سازنده بوستر پمپ ابارا؛ آبرسانی و آتشنشانی

شرکت سازنده بوستر پمپ ابارا در ایران

 

 

بوستر پمپ جزء مهمِ شبکه آبرسانی در صنایع مختلف هستند. این دستگاه از ساختمان‌های مسکونی تک‌واحد و پُر واحد تا مجتمع‌های صنعتی، فشار و حجم آب را به‌طور یکنواخت افزایش می‌دهد. اما بسیاری از مشتریان، برند خاص و به‌نامِ ابارا (EBARA) را ترجیح می‌دهند و می‌خواهند بدانند که آیا واقعا این برند، ایتالیایی است یا ایرانی؟ شاید هم جزو خریداران عمده بوستر پمپ هستید و می‌خواهید با قیمت مناسب، بهترین بوستر پمپ‌های ابارا را خریداری کنید.

در این مقاله، ابتدا کشور سازنده بوستر پمپ ابارا معرفی می‌شود. سپس به شرکت‌های سازنده بوستر پمپ در ایران و نمایندگی رسمی این برند پرداخته می‌شود. در ادامه، مزیت‌های رقابتی شرکت اصلی، انواع بوستر پمپ ابارا، فرآیند تولید و معیارهای انتخاب برای خریداران بررسی خواهد شد.

بوستر پمپ ابارا ساخت کجاست؟

شرکت ابارا (EBARA) ایتالیا یکی از پیشروان جهانی در زمینه تولید پمپ‌های صنعتی و بوستر پمپ است. این شرکت با بیش از یک قرن تجربه، محصولات باکیفیت و نوآورانه‌ای را به بازارِ جهانی عرضه می‌کند. برند EBARA در کشورهای زیادی از جمله ایران نمایندگی دارد.

توجه داشته باشید که وارد کردن بوستر پمپ ابارا اورجینال، قیمتِ تمام‌شده آن را بالا می‌برد. به همین دلیل شرکت‌های زیادی در سراسر دنیا از جمله ایران، پمپ‌های برند ابارا ایتالیا را تهیه کرده و با قرار دادن دیگر اجزای بوستر پمپ -از برندی غیر از برند ابارا ایتالیا- بوستر پمپ‌های با عنوان ابارا تولید خواهند کرد و در نهایت به عنوان سازنده بوستر پمپ ابارا شناخته می‌شوند.

بوستر پمپ آبرسانی ابارا-سازنده بوستر پمپ ابارا

شرکت های سازنده بوستر پمپ ابارا

در ایران، شرکت‌های زیادی سازنده بوستر پمپ‌ ابارا هستند. مسئله این است که بسیاری از این شرکت‌ها نمایندگیِ رسمی این برند نیستند و پمپ را مستقیماً از شرکت اصلی تهیه نمی‌کنند. بنابراین ارزش افزوده محصول بیشتر شده و در نتیجه محصول با قیمتِ بالایی به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

شرکت پایا گسترش خورشید تابان، نمایندگی رسمی برند EBARA ایتالیایی، با بهترین قیمت ممکن، پمپ‌های ابارا ایتالیا را وارد کشور می‌کند و نتیجه آن عرضه بوستر پمپ‌های با قیمت مناسب خواهد بود. بوستر پمپ اجزای مختلفی دارد و تنها جزئی که واقعاً از برند ابارا در ساختِ بوستر پمپ استفاده می‌شود، همان پمپ است.

اگرچه پمپ مهم‌ترین بخش بوستر پمپ است، اما کیفیتِ دیگر اجزای‌ آن نیز تقریباً به همان اندازه اهمیت دارد. متاسفانه احتمالِ اینکه برخی از سازندگان بوستر پمپ از متعلقاتِ بی‌کیفیت استفاده کنند، بالا است و همین باعث شده که افراد به دنبال بهترین سازندگان و تولیدکنندگان بوستر پمپ باشند

شرکت پایا گسترش خورشید تابان، بزرگترین نمایندگی برند ابارا در سطح ایران است. این شرکت، به عنوان بزرگترین و معتبرترین سازنده بوستر پمپ ابارا تحت نظارت شرکت اصلی ابارا ایتالیا، فعالیت می‌کند. بنابراین می‌توانید با اطمینان خاطر، تمامی بوستر پمپ‌های تولیدی در پایاگسترش را تهیه کنید. این شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و تیمی متخصص، بوستر پمپ‌هایی با کیفیت بالا و عملکردِ عالی، تولید می‌کند. پایاگسترش بیش از 20 سال است که با تمرکز بر کیفیت، رضایت مشتری‌های خود را در سراسر ایران جلب می‌کند.

پایا گسترش سازنده بوستر پمپ ابارا

5 مزیت رقابتی کارخانه پایا گسترش نسبت به دیگر شرکت های سازنده بوستر پمپ ابارا

انتخاب یک بوستر پمپ مناسب می‌تواند تفاوت بزرگی در کارایی و بهره‌وری سیستم‌های آبرسانی ایجاد کند. شرکت پایاگسترش با ارائه محصولات باکیفیت و خدمات بی‌نظیر، توانسته است جایگاه ویژه‌ای در بازار بوستر پمپ‌ها پیدا کند و به عنوان یکی از معتبرترین تولیدکنندگان بوستر پمپ شناخته شود. در این بخش، به بررسی مزیت‌های رقابتی این شرکت نسبت به دیگر شرکتهای سازنده بوستر پمپ ابارا می‌پردازیم.

1- تخصص و تجربه

شرکت پایا گسترش با بیش از دو دهه تجربه در زمینه تولید بوستر پمپ، توانسته است به یکی از معتبرترین نام‌ها در این صنعت تبدیل شود. این شرکت با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و تیمی متخصص، بوستر پمپ‌هایی با کارایی بالا و عمر طولانی تولید می‌کند. یکی از ویژگی‌های برجسته بوستر پمپ‌های ابارا، مصرف انرژی بهینه و عملکرد کم‌صدا است که آن‌ها را برای استفاده در محیط‌های مختلف مناسب کرده است.

2- کیفیت و استانداردها

تمرکز بر کیفیتِ محصولات، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی پایا گسترش است. این شرکت با استفاده از دستگاه‌ها و متعلقاتِ باکیفیت و فرآیندهای تولیدی مدرن، بوستر پمپ‌هایی با استانداردهای بین‌المللی تولید می‌کند. پایاگسترش موفق به کسب گواهینامه‌ها و استانداردهای معتبر جهانی شده که نشان‌دهنده‌ تعهد آن به کیفیت و رضایت مشتریان در طول فعالیتِ چندین‌ساله خود است.

3- خدمات پس از فروش

یکی از عوامل مهم در موفقیت پایا گسترش، ارائه خدمات پس از فروش بی‌نظیر و 10 ساله است. این شرکت با داشتن تیمی متخصص و مجرب، خدمات پشتیبانی ادواتِ ماشین‌کاری‌شده را به بهترین شکل ممکن ارائه می‌دهد.

4- نوآوری و تکنولوژی

شرکت پایاگسترش با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های نوین و فرآیندهای تولید پیشرفته، توانسته است بوستر پمپ‌هایی با کارایی بالا و مصرف انرژی بهینه تولید کند. این شرکت با سرمایه‌گذاری در تحقیق و توسعه، همواره در تلاش است تا محصولات خود را بهبود بخشد و نیازهای مشتریان را به بهترین شکل ممکن برآورده کند.

5- قیمت رقابتی

یکی دیگر از مزیت‌های رقابتیِ شرکت پایا گسترش، ارائه محصولات با قیمت‌های رقابتی است. این شرکت با بهینه‌سازی فرآیندهای تولید و کاهش هزینه‌ها، توانسته است بوستر پمپ‌هایی با کیفیت بالا و با کمترین حاشیه سود به بازار عرضه کند. این امر باعث شده است که مشتریانِ بیشتری به خرید محصولات این شرکت ترغیب شوند. برای اثبات این ادعا کافی است قیمت‌های محصولات موجود در سایت را با دیگر فعالانِ این صنعت، مقایسه کنید.

مزیت رقابتی پایا گسترش نست به رقبا - شرکت سازنده بوستر پمپ

پمپ و دیگر اجزای بوستر پمپ ابارا، از کدام برندها هستند؟

برای پاسخ به این سوال، بهتر است ابتدا بگوییم که اجزای مجموعه‌ بوستر پمپ ابارا چه هستند. در زیر لیستِ اصلی‌ترین بخش‌های بوستر پمپ ذکر شده است:

  • دو پمپ تا N پمپ (مطابق با الزامات پروژه)،
  • کلکتور
  • شاسی
  • منبع تحت فشار
  • تابلو برق (دور ثابت و دور متغیر)
  • شیرآلات قطع و وصل (اصطلاحاً شیرآلات کشویی) یا شیرهای پروانه
  • صافی یا استرینر
  • شیر یک‌طرف (شیر خودکار)
  • تجهیزات کنترلی (اگر دور ثابت باشد، کلید پرشر و اگر دور ثابت باشد، پرشر ترانسمیتر)
  • مانومتر
  • لرزه‌گیره

اما بیاید به پاسخ این سوال بپردازیم! قطعاً پمپِ مورد استفاده در ساختِ بوستر پمپ‌های ابارا از برند ابارا انتخاب خواهند شد، ولی هر کدام از دیگر اجزای این دستگاه می‌تواند از برندهای مختلف (چه خارجی چه ایرانی) انتخاب شود. مهم این است که شما به عنوانِ خریدار عمده، مدیر پروژه‌ ساختمانی و صنعتی، مشاور و طراح سیستم‌های آبرسانی و آتش‌نشانی یا مدیرِ خرید و تامین‌کننده تجهیزات، یک سازنده بوستر پمپ دارای اعتبار را انتخاب کنید.

شرکت پایا گسترش، تمامیِ اجزایی که در ساخت بوستر پمپ ابارا به کار می‌گیرد از برندهای معتبرِ ایتالیایی، چینی و ایرانی است. مهندسان خبره و باتجربه شرکت پایاگسترش با در نظر گرفتن پروژه مد نظر شما، محاسباتی مهندسی‌شده و حتی به انتخابِ مشتری، اجزای مختلف را کنار هم و روی شاسی کوپل می‌کند. هدف پایا گسترش، جلب رضایت مشتری به بهترین نحو است.

انواع بوستر پمپ‌ ابارا

کارخانه پایا گسترش به عنوان یکی از بزرگترین نمایندگی‌های برند ابارا ایتالیا، قادر به تولید انواع بوستر پمپ‌های زیر است:

بوستر پمپ آبرسانی

بیش از 90 درصد بوستر پمپ‌های تولیدی، از نوع آبرسانی هستند. این بوستر پمپ‌ها در موارد مختلفی کاربرد دارند. از جمله در خانه‌های با تعداد واحد کم، ساختمان‌های بلند یا بزرگ با تعداد واحد زیاد و حتی در صنایع بزرگ. در بوستر پمپ ابرسانی ابارا، معمولاً از تابلو برق‌های دور متغیر استفاده می‌شود که به اصطلاح به کل بوسترپمپ، بوستر پمپ دور متغیر می‌گویند. نوع دیگر بوستر پمپ آبرسانی ابارا، دارای تابلو برق دور ثابت است که به آن بوستر پمپ دور ثابت گفته می‌شود.

کاربرد و استقبال از بوستر پمپ ابرسانی دور متغیر بیشتر از بوستر پمپ دور ثابت است. به این دلیل که به کمکِ کنترل‌های موجود در آن -مثل اینورتر- موتور‌ها به ترتیب و با توجه به میزان مصرف، وارد مدار می‌شوند یا از مدار خارج خواهند شد.

بوستر پمپ آتشنشانی

اغلبِ بوستر پمپ‌های آتشنشانی حتی بوستر پمپ آتشنشانی ابارا، دور ثابت هستند یعنی اینکه با یک دور ثابت کار می‌کنند و توانایی تغییر دور موتور را نخواهند داشت. از این بوستر پمپ کمتر استفاده می‌شود و تعداد روشن و خاموش شدن آن به صورت روزانه نیست. شاید سال‌ها نیاز به استفاده از بوستر پمپ دور ثابت آتش نشانی نباشد و فقط در موارد اطفاء‌حریق و هشدارهای آتش کاربرد دارد.

نکته‌: اغلبِ بوستر پمپ‌ها از نوع بوستر پمپ سه فاز هستند و در موارد معدودی و با بررسی پروژه، بوستر پمپ تکفاز تولید می‌شود.

کدام سری پمپ‌های ابار در ساخت بوستر پمپ به کار گرفته می‌شوند:

پمپ‌های ابارا (EBARA) در مدل‌های مختلفی تولید می‌شوند که هر کدام ویژگی‌ها و کاربردهای خاص خود را دارند. در ساخت بوستر پمپ‌ها، سری‌های CDA، EVMSG، EVMS، MD-MMD، 3D-3DPF، FSA، VMPS، 2CDX، CMB، Matrix، 3LM و 3M به کار گرفته می‌شوند. در ادامه، مشخصات فنی هر یک از آن‌ها در جدول زیر آورده شده است:

جدول سری بوستر پمپ ابارا در پایا گسترش سازنده بوستر پمپ ابارا

این جدول می‌تواند به شما کمک کند تا اطلاعات دقیقی از مدل‌های مختلف پمپ‌های ابارا که در ساخت بوستر پمپ‌ها به کار می‌روند، داشته باشید.

فرآیند تولید بوستر پمپ:

پایا گسترش به عنوان سازنده بوستر پمپ ابارا برای ساختِ انواعِ بوستر پمپ‌ها، مراحل زیر را انجام می‌دهد:

طراحی مهندسی‌شده

اولین مرحله در تولید، طراحی است. شرکت پایا گسترش از فناوری‌های پیشرفته مانند طراحی با کمک کامپیوتر (CAD) و تجربه چندین‌ساله‌ مهندسان برای ایجاد مدل‌های دقیق بوستر پمپ استفاده می‌کند. این کار تضمین می‌کند که بهره‌وری و نوآوری در تولید آن‌ها در اولویت قرار دارد.

جنس اجزای مختلف

کیفیتِ بالا و دوامِ قطعات مختلف بوستر پمپ بسیار ضروری است. جنس اغلبِ اجزای مختلف بوستر پمپ از موارد زیر هستند:

  • فولاد ضد زنگ: برای مقاومت در برابر زنگ‌زدگی.
  • چدن: برای استحکام در محیط‌های صنعتی.
  • برنج و برنز: در کاربردهای دریایی یا مایعات خورنده.

مونتاژ و آزمایش

پس از ماشین‌کاری و آماده‌سازی قطعات، فرآیند اتصالِ اجزای بوستر پمپ آغاز می‌شود. شرکت پایاگسترش، روی کوپل‌کردنِ دقیقِ اجزای بوستر پمپ، تمرکز می‌کند تا مطمئن شود که بوستر پمپِ تولید‌شده، کیفیت لازم را دارد. هر بوستر پمپِ مونتاژ‌شده برای بررسی کارایی، دوام و نگهداری فشار، تحت آزمایش‌های کیفیت شدید قرار می‌گیرد.

معیارهای کلیدی برای انتخاب سازنده بوستر پمپ

انتخاب بهترین سازنده بوستر پمپ ابارا برای تضمین کیفیت و قابلیت اعتمادِ محصول، بسیار مهم است. پس در انتخاب یک شرکت تولیدکننده توجه کافی را به موارد زیر داشته باشید:

  • طراحی مهندسی‌شده: شرکت‌هایی با قابلیت‌های طراحی و مهندسیِ پیشرفته، مانند شرکت پایا گسترش در خط مقدم صنعت هستند. تمرکز آن‌ها بر مهندسیِ دقیق، تضمین می‌کند که بوستر پمپ‌ها در تمامی شرایط به‌طور مؤثر عمل کنند.
  • تنوع محصولات: یک تولیدکننده معتبر باید دامنه وسیعی از محصولات متناسب با کاربردهای مختلف از نیازهای مسکونی تا صنعتی، ارائه دهد. به دنبال تولیدکنندگانی باشید که راه‌حل‌های سفارشی بر اساس نیازهای خاص پروژه ارائه می‌دهند.
  • گواهینامه‌ها و تطابق: اطمینان حاصل کنید که تولیدکننده مطابق با استانداردهای کیفیت جهانی مانند گواهینامه‌های ISO عمل می‌کند. این امر تضمین می‌کند که محصول ایمن و بادوام است.
  • پشتیبانی مشتری و خدمات پس از فروش: یک شرکت تولیدکننده بوستر پمپ معتبر، خدمات مشتری عالی، از نصب تا نگهداری، ارائه می‌دهد. شرکت پایاگسترش به خاطر خدماتِ پاسخگو بودن و خدمات پس از فروش 10 ساله خود شناخته شده است. این امر باعث رضایتِ بلندمدت مشتریان می‌شود.

مراحل اجرا بوستر پمپ در شرکت های سازنده بوستر پمپ

خرید بوستر پمپ از شرکت سازنده بوستر پمپ ابارا

سخنِ پایان اینکه؛ شرکت ‌های سازنده بوستر پمپ نقش مهمی در تأمین نیازهای صنعتی و مسکونی دارند. یکی از معتبرترین شرکتهای سازنده بوستر پمپ ابارا در ایران، شرکت پایا گسترش خورشید تابان است که به‌عنوان نمایندگی رسمی EBARA ایتالیا، بوستر پمپ‌هایی با کیفیتِ بالا و عملکرد عالی تولید می‌کند. اگر قصد سفارش یا خرید بوستر پمپ ابارا را دارید برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت بوستر پمپ ابارا، با ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان و بی‌نظیر بهره‌مند شوید.