پمپ یک اسب ابارا

پمپ یک اسب ابارا از سری پمپ های خانگی ابارا ایتالیا می باشد که هم پمپ جتی و هم پمپ بشقابی ابارا را شامل می شود. شرکت ابارا در سال 1912 میلادی در ژاپن فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ آغاز نموده است. پمپ های یک اسب ابارا برای مصارف مسکونی، صنعتی و باغات برای افزایش فشار استفاده می شود. پمپ یک اسب ابارا سری های AGA  و CMA از پمپ های جتی و بشقابی ابارا می باشد که دارای استحکام و کیفیت بالایی هستند. برای خرید پمپ یک اسب چدنی ابارا از نمایندگی پمپ ابارا در ایران، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و این محصول با کیفیت را خریداری نمایید.

پمپ یک اسب ابارا

پمپ یک اسب ابارا (جتی)

 این سری از پمپ ها دارای توان یک اسب یا 0.75 کیلووات هستند و حداکثر فشاری که ایجاد می کنند 4.7 بار است. دارای حداکثر هد و دبی به ترتیب 47.5 متر و 3.6 مترمکعب بر ساعت هستند. دمای مجاز سیال برای این پمپ ها 40 درجه سانتگیراد است. قطر ورودی و خروجی آن 1 اینچ می باشد. بدنه چدنی و پروانه باکالیت.

پمپ یک اسب ابارا (بشقابی)

  این سری از پمپ ها دارای توان یک اسب یا 0.75 کیلووات هستند و حداکثر فشاری که ایجاد می کنند 3.5 بار است. دارای حداکثر هد و دبی به ترتیب 34.5 متر و 6 مترمکعب بر ساعت هستند. دمای مجاز سیال برای این پمپ ها 40 درجه سانتگیراد است. قطر ورودی و خروجی آن 1 اینچ می باشد. بدنه چدنی و پروانه باکالیت.

 

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ یک اسب ابارا رو لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان خرید با کارشناسان