پمپ کف کش ابارا

پمپ کف کش ابارا از سری محصولات ابارا ایتالیا می باشد. شرکت ابارا در سال 1912 فعالیت خود را در ژاپن در زمینه تولید انواع پمپ شروع کرده است. پمپ های کف کش ابارا سری های مختلفی همچون BEST، DS، PERLA دارند. که در ادامه به بررسی تک تک این سری ها خواهیم پرداخت. پمپ های کف کش ابارا هم مصرف صنعتی دارند هم خانگی.این پمپ های در سایز های مختلف یک تا چهار اینچ وجود دارند. در مدل های تک فاز تولید می شوند. معمولا پمپ های کف کش ابارا در مصارف خانگی، آبیاری، استخرها، آب نما، انتقال مواد و … استفاده می شود. برای خرید پمپ کف کش ابارا از نمایندگی پمپ ابارا در ایران، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و این محصول باکیفیت را خریداری نمایید.

پمپ کف کش ابارا سری BEST

پمپ کف کش ابارا سری BEST از سری محصولات شرکت ابارا ایتالیا می باشد. به جهت اینکه این پمپ های از جنس استیل 304 هستند بیشتر برای انتقال سیالات غذایی مورد استفاده قرار می گیرد. این سری دارای حداکثر دمای کاری 40 درجه سانتیگراد می باشد. این سری از پمپ های کف کش ابارا در مدل های مختلفی تولید می شوند.  مدل BEST ONE دارای پروانه ورتکس است و همین امر موجب انتقال سیالات حاوی مواد جامد به قطر 20 میلیمتر می شود. حداکثر هد در این مدل ها 9 متر می باشد. مدل دیگر پمپ های کف کش در این سری مدل BEST1,2,3,4,5 می باشد. این مدل دارای حداکثر هد 18 متر است. دهانه خروجی ان نیز 1.1/2 اینچ می باشد. در کل این مدل نسبت به مدل BEST ONE برتری های ویژه ای دارد. مکانیکال سیل بکاررفته در این دو سری نیز متفاوت هستند.

کف-کش-ابارا-best

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ کف کش ابارا سری BEST روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان خرید با کارشناسان

پمپ کف کش ابارا سری DS

پمپ کف کش ابارا سری DS از محصولات شرکت ابارا ایتالیا می باشد. این نوع از پمپ های کف کش پروانه باز هستند و جنس پروانه آن چدنی است. همین امر سبب می شود این پمپ ها برای انتقال سیالات کثیف دارای ذرات جامد به قطر 10 میلیمتر کاربرد داشته باشند. حداکثر هد در مدل های مختلف این سری 37 متر می باشد. دهانه خروجی آنها از 2 تا 4 اینچ می باشد. توان موتور در این پمپ ها از 2.2 تا 7.5 کیلو وات می باشد. جنس بدنه آنها چدنی است و باید دقت کنید که این سری از پمپ های کف کش ابارا فلوتر ندارد. این پمپ ها بیشتر مصارف صنعتی دارند. حداکثر دبی آنها 84 مترمکعب بر ساعت است.

کف-کش-ابارا-DS

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ کف کش ابارا سری DS روی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ کف کش ابارا سری PERLA

پمپ کفکش ابارا سری PERLA معمولا در مصارف ساده و معمولی و مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. بصورت تک فاز و دارای بدنه پلاستیکی هستند. حداکثر دمای کاری این نوع پمپ ها 40 درجه سانتیگراد می باشد. پمپ های کف کش PERLA بسیار کم صدا هستند، دارای قیمت مناسب و کیفیت مطلوبی هستند.دهای خروجی این سری از پمپ ها 1 اینچ می باشد. حداکثر هد و دبی آنها به ترتیب 6.5 متر و 5.4 مترمکعب بر ساعت می باشد. موتور آنها 0.23 کیلووات می باشد. جنس بدنه و پروانه از جنس تکنوپلیمر می باشد. نکته قابل توجه در این پمپ ها این است که آنها دارای فلوتر هستند.فلوتر یک سیستم قطع کن می باشد.

کف-کش-ابارا-perla

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ کف کش ابارا سری PERLA روِی لینک زیر کلیک کنید.

کاربردهای پمپ کف کش ابارا

پمپ های کف کش مصارف بسیار متنوعی دارند که به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

  • انتقال مواد شیمیایی
  • استخرها
  • مصارف خانگی
  • آبیاری
  • پرورش ماهی
  • حفاری ها
  • فواره و آب نما

نحوه محاسبه پمپ کف کش

اصلی ترین فاکتور در انتخاب و خرید یک پمپ کف کش، هد یا ارتفاع مدنظرتان برای انتقال آب می باشد. باید به این نکته توجه کنید که حداکثر ارتفاع عنوان شده روی پمپ ها در دبی 0 می باشد. مثلا زمانی که هد مورد نیاز شما 40 متر باشد باید کف کشی را انتخاب کنید که هد آن بین 48 تا 53 باشد.