پمپ لجن کش ابارا

پمپ لجن کش ابارا از سری محصولات ابارا ایتالیا می باشد. شرکت ابارا در سال 1912 در ژاپن فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ آغاز نموده است. پمپ های سیرکولاتور ابارا سری های مختلفی همچون DVS ،RIGHT، DW، DML-DL دارند. که در ادامه تک تک این سری ها را بررسی خواهیم کرد. پمپ های لجن کش ابارا بیشترمصرف  صنعتی دارند. در مدل های تک فاز و سه فار هستند. معمولا پمپ های لجن کش ابارا در سیستم های فاضلاب شهری و کارخانه ای، آبیاری زمین ها، استخرهای متان و … استفاده می شود. برای خرید پمپ لجن کش ابارا از نمایندگی پمپ ابارا در ایران، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و این محصول باکیفیت را خریداری نمایید

پمپ لجن کش ابارا سری RIGHT

پمپ لجن کش ابارا سری RIGHT دارای بدنه و پروانه از جنس استیل هستند. دهانه خروجی آن 1.1/2 اینچ می باشد و برای آّ های آلوده و فاضلای ها کاربرد دارد. حداکثر دبی و هد در مدل های مختلف این سری از لجن کش های ابارا به ترتیب 18 مترمکعب و 10 متر است. توان موتور در این پمپ ها از 0.55 تا 0.75 کیلووات است. برای بهترین عملکرد این لجن کش ابارا قطر ذرات جامد موجود در سیالات نباید بیشتر از 35 میلیمتر باشد. همچنین باید دقت کنید بیشترین دمای سیال در حین کار باید 50 درجه سانتیگراد باشد. این سری از لجن کش ها دارای فلوتر هستند.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ لجن کش ابارا سری RIGHT روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ لجن کش ابارا سری DW

پمپ لجن کش ابارا سری DW دارای بدنه و پروانه تمام استیل هستند. دارای کیفیت و راندمان بسیار بالا و در مقایسه باید لجن کش های کم صداتر هستند.خروجی این پمپ ها 2 اینچ است. حداکثر هد و دبی در مدل های مختلف آن به ترتیب 20 و 54 مترمکعب بر ساعت است. توان موتور  در این لجن کش ها از 0.75 تا 2.2 کیلووات است. مشخصات فنی و ظاهری آن بگونه ای است که قابل استفاده برای آب های آلوده است. فقط باید دقت شود قطر ذرات موجود در آب نباید بیشتر از 50 میلیمتر باشد. واحدهای تصفیه و فاضلاب شهری، کارخانه ای، مسکونی و استخرها مکان هایی است که می توان از این لجن کش ها استفاده کرد. حداکثر دمای کاری باید 40 درجه باشد.

dw-ebara

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ لجنکش ابارا سری DW روی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان خرید با کارشناسان

پمپ لجن کش ابارا سری dml-dl

پمپ لجن کش ابارا سری dml-dl مختص استفاده در فاضلاب ها می باشد. دهانه خروجی این پمپ ها از 3 تا اینچ می باشد. توان موتور از 2.2 تا 45 کیلووات می باشد. جنس بدنه و پروانه از چدن است. حداکثر هد و دبی در مدل های مختلف آن بترتیب 48 متر و 780 مترمکعب است. حداکثر دمای کاری باید 40 درجه باشد و ذرات موجود در آبهای آلوده نباید بیشتر از 35 میلیمتر قطر داشته باشد. واحدهای تصفیه و فاضلاب شهری، کارخانه ای، مسکونی و استخرها مکان هایی است که می توان از این لجن کش ها استفاده کرد.

dml-ebara

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ لجن کش ابارا سری dml-dl روی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ لجن کش ابارا سری DVS

پمپ لجنکش ابارا سری DVS بدنه و پروانه چدنی دارند. برای سیالاتی که قطر ذرات آن 40 میلیمتر باشد استفاده می شود. حداکثر هد و دبی در بزرگترین سایز آن به ترتیب 25.7 متر و 60 مترمکعب بر ساعت می باشد. توان موتور در پمپ های لجن کش ابارا سری dvs از 1.5 تا 3.7 می باشد. قطر خروجی این لجن کش از 2.1/2 تا 3 اینچ است.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ لجن کش ابارا سری DVS روی لینک زیر کلیک کنید.

کاربردهای پمپ لجن کش ابارا

پمپ لجن کش مصارف زیادی در صنعت دارند که به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

  • انتقال فاضلاب و آب های کثیف
  • صنایع چوب و چرم سازی
  • فاضلاب صنعتی و شهری
  • انتقال پساب های باران
  • آبیاری زمین
  • پرورش ماهی
  • استخرها و مخازن و چاه

نحوه محاسبه پمپ لجن کش

اصلی ترین فاکتور در انتخاب و خرید یک پمپ لجن کش، هد یا ارتفاع برای انتقال آب می باشد. باید به این نکته توجه کنید که حداکثر ارتفاع عنوان شده روی پمپ ها در دبی 0 می باشد. مثلا زمانی که هد مورد نیاز شما 40 مترمکعب بر ساعت باشد باید لجن کشی را انتخاب کنید که هد آن بین 48 تا 53 باشد. در پمپ لجن کش به قطر ذرات جامدی که در آب وجود دارند نیز باید دقت کنید.