پمپ شناور ابارا

پمپ شناور ابارا از سری محصولات ابارا ایتالیا می باشد. شرکت ابارا در سال 1912 در ژاپن فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ آغاز نموده است. پمپ های شناور ابارا سری های مختلفی همچون IDROGO EBS OM ONK دارند. که در ادامه به بررسی تک تک این سری ها خواهیم پرداخت. پمپ های شناورابارا هم مصرف کشاورزی دارند هم صنعتی. در مدل های تک فاز و سه فار هستند.معمولا پمپ های شناور استیل ابارا را برای انتقال آب های تمیز استفاده می کنند. و توصیه شده که به هیچ وجه برای آب های دارای ذرات ریز مثل شن و ماسه استفاده نشود. برای خرید پمپ شناور ابارا از نمایندگی پمپ ابارا در ایران، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و این محصول باکیفیت را خریداری نمایید.

پمپ شناور ابارا سری IDROGO

پمپ شناور ابارا سری IDROGO از سری پمپ های شناور ابارا می باشد. جنس بدنه استیل و جنس پروانه آنها از نوع تکنوپلیمر هستند. این پمپ ها قابل استفاده برای انتقال آب تمیز، در سیستم های آبیاری و … می باشد. این پمپ ها هم بصورت فلوتردار و هم بدون فلوتر عرضه می شوند. توان موتور از 0.75 تا 1.5 کیلووات است. محدوده دبی از 4.8 تا 7.2 مترمکعب بر ساعت است. محدوده هد در مدل های مختلف این سری از پمپ های شناور ابارا از 54 تا 69 متر می باشد. دهانه خروجی آنها 1.1/4 اینچ است.

ebara-idrogo

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ شناور  ابارا سری IDROGO روِی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان خرید با کارشناسان

پمپ شناور ابارا سری EBS

پمپ شناور ابارا سری EBS از سری پمپ های شناور ابارا می باشد. این پمپ ها در چاه های 4 تا 6 اینچی عمیق استفاده می شود. حداکثر هد در بزرگترین سایز آن 492 متر می باشد. حداکثر دبی نیز 60 مترمکعب بر ساعت است. جنس بدنه و پروانه آن از استیل 304 می باشد. قدرت موتور در محدوده 0.55 تا 26 کیلووات است.قطر خروجی این سری از پمپ های شناور ابارا 1.1/4 تا 4 اینچ می باشد. دمای مجاز سیال برای این پمپ ها 35 درجه سانتیگراد است. توصیه می شود این پمپ ها فقط برای انتقال آب های تمیز استفاده شود.

ebara-ebs

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ شناور  ابارا سری EBSروِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ شناور ابارا سری ON-OMK

پمپ شناور ابارا سری EBS از سری پمپ های شناور ابارا می باشد. این سری از پمپ های ابارا برای چاه های عمیق با قطر 4 اینچ و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ ها تک فاز هستند و قدرت موتور از 0.75 تا 2.2 کیلووات است. حداکثر دبی و هد به ترتیب 14.4 متر مکعب بر ساعت و 125 متر است. سایز دهانه خروجی 1 تا 2 اینچ است. پمپ شناور ابارا سری  ON-OMK برای استخراج آب های تمیز از چاه و کاربری های صنعتی و زراعی مناسب است.جنس بدنه استیل و جنس پروانه ها در مدل OM  تکنوپلیمر و در مدل ONK برنز است.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ شناور  ابارا سری ON-OMK روِی لینک زیر کلیک کنید.

کاربردهای پمپ شناور ابارا

پمپ شناور ابارا مصارف بسیار متنوعی دارند که به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

  • برای مصارف کشاورزی و آبیاری
  • انتقال آب چاه
  • استخرها و فواره ها
  • تقویت فشار در سیستم های آتشنشانی و صنعتی
  • تامین آب اضطراری