پمپ سیرکولاتور خطی ابارا

پمپ سیرکولاتور خطی ابارا از سری محصولات ابارا ایتالیا می باشد. شرکت ابارا در سال 1912 در ژاپن فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ آغاز نموده است. پمپ های سیرکولاتور ابارا سری های مختلفی همچون LPS ETHERMA ،MR، LPC دارند. که در ادامه به بررسی تک تک این سری ها خواهیم پرداخت. پمپ سیرکولاتور ابارا هم مصرف خانگی دارند هم صنعتی. برخی مدل ها تک سرعته تا 4 سرعته برای اهداف مختلف استفاده می شود. در مدل های تک فاز و سه فار هستند. معمولا پمپ های سیرکولاتور ابارا را در سیستم های گرمایشی و سرمایشی، انتقال مواد و در استخر استفاده می شود.برای خرید پمپ سیرکولاتور ابارا از نمایندگی پمپ ابارا در ایران، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و این محصول باکیفیت را خریداری نمایید.

پمپ سیرکولاتور خطی ابارا سری MR

پمپ سیرکولاتور خطی ابارا سری MR معمولا در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا در پکیج های خانگی، سیستم گردش آب سرد و گرم، انتقال مواد دارویی، در استخرهای کوچک و دیگر فعالیت های سبک. این سری از پمپ ها سه سرعته می باشند. دهانه ورودی و خروجی پمپ های سری MR از 1 تا 2 اینچ بسته به مدل آن متغیر می باشند. حداکثر دمای کاری این پمپ های سیرکولانور ابارا 110 درجه سانتیگراد باید باشد. بدنه این پمپ ها از چدن و جنس پروانه آن تکنوپلیمر می باشد. حداکثر فشار کاری و حداکثر دبی این پمپ ها در قوی ترین مدل آن 1 بار و 3.6 مترمکعب بر ساعت است.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سیرکولاتور ابارا سری MR روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ سیرکولاتور خطی ابارا سری LPS

پمپ سیرکولاتور خطی ابارا سری LPS در سیستم های گرمایشی و سرمایشی بسیار کاربرد دارد. این سری از پمپ سیرکوله ابارا در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید می شوند. بدنه پمپ و پروانه آن از جنس استیل می باشد. حداکثر دمای کاری و فشار کاری این پمپ به ترتیب 100 درجه و 2بار می باشد. قطر ورودی و خروجی این پمپ ها در مدل های مختلف از 1 تا 2 اینچ متغیر است. پمپ های سیرکولاتور ابارا سری LPS دارای طول عمر بالا هستند و کم صدا بودن آن از ویژگی های برجسته آن است.

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سیرکولاتور ابارا سری LPS روِی لینک زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان خرید با کارشناسان

پمپ سیرکولاتور خطی ابارا سری LPC

پمپ سیرکولاتور خطی ابارا سری LPC دارای بدنه و پروانه چدنی هستند. این سری از پمپ بلحاظ فنی قوی تر از مدل LPS می باشد. این سری از پمپ ها دارای ورودی و خروجی 2 تا 4 اینچ می باشند. حداکثر دمای سیال و حداکثر فشار کاری این سری از پمپ 130 درجه سانتیگراد و 4 بار می باشد. پمپ سیرکولاتور ابارا سری LPS در سیستم های آبیاری، تهویه مطبوع، سیستم های سرمایشی و گرمایشی و در رودخانه ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. توان موتور این سری از 0.25 تا 7.5 کیلو وات می باشد.

lpc

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سیرکولاتور ابارا سری LPC روِی لینک زیر کلیک کنید.

پمپ سیرکولاتور خطی ابارا سری ETHERMA

پمپ سیرکولاتور خطی ابارا سری ETHERMA  دارای بدنه و پروانه چدنی هستند. این پمپ سیرکولاتور چهار سرعته هم مصرف خانگی دارد هم صنعتی. دهانه ورودی و خروجی پمپ های سری اترما 1، 1.1/4، 1.1/2 و 2 اینچ می باشد. حداکثر فشار و دمای سیال در این پمپ ها 1 بار و 120 درجه سانتیگراد است. مصارف این پمپ ها در پکیج های خانگی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی، در استخر و انتقال سیالات می باشد.

ETHERMA

برای اطلاعات بیشتر و دریافت مشخصات فنی پمپ سیرکولاتور ابارا سری ETHERMA روِی لینک زیر کلیک کنید.

کاربردهای پمپ سیرکولاتور خطی ابارا

پمپ سیرکولاتور مصارف بسیار متنوعی دارند که به چند مورد از آن اشاره می کنیم:

  •  جهت گردش آب گرم در پکیج های خانگی
  • در جکوزی ها
  • سیستم های تهویه مطبوع
  • انتقال سیالات
  • استخرها

نحوه محاسبه پمپ سیرکولاتور

هد و دبی دو  مولفه اصلی هر پمپ می باشد که در محاسبه آن تاثیرگذار است:

  • دبی : مقدار گرمای لازم برای گرمایش ساختمان بر حسب (BTU/HR ) تقسیم بر 10000

GPM = Q (BTU/HR) / 10000

  • هد : که بر حسب فوت آب می باشد :

H = 3 L × 0.025+ dP

L : دورترین مسیر بین دیگ و مبدل های حرارتی (مثل رادیاتور) بر حسب فوت

dP : مجموع افت فشار دیگ و مبدل حرارتی و كلكتور ها و كلیه تجهیزات به كار رفته در سیستم گرمایش می باشد (در حالت كلی برابر با 1.5 است)