بوستر

محصولات

کیفیت از سال 1912

از زمان تاسیس ما به عنوان تولید کننده پمپ در سال 1912، گروه EBARA محصولات و خدمات با کیفیت بالا را برای برآورده کردن نیازهای مشتری ارائه کرده است.
«نگاه به آینده بدون فراموش کردن سنت هایمان»

تفاوت

برند ابارا

مسئولیت اجتماعی

ما از ایجاد جهانی پایدار و سازگار با محیط زیست با زیرساخت های اجتماعی ایمن و قابل اعتماد حمایت می‌کنیم.

تست کارخانه‌ای

منطقه آزمایش ما قادر است مدل‌های پمپ مقیاس بزرگ را در هر پیکربندی‌‌های مختلف تا 400 اسب بخار تست کند.

پشتیبانی

ما حمل سریع محصولات را ارائه می‌دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که آنچه را نیاز دارید سریعا دریافت کنید.

خدمات مشتری

ما مشتاق ارائه خدمات بی نظیر به مشتریان و فراتر از انتظارات آنها هستیم. ما درک می کنیم که رضایت مشتری کلید موفقیت ما است.

دسته بندی محصولات ابارا

از زمان تاسیس ابارا محصولات و خدمات با کیفیت بالا و متناسب با نیاز مشتری را ارائه کرده است.

پمپ آب خانگی ابارا | قیمت پمپ آب

پمپ خانگی ابارا از سری محصولات ابارا ایتالیا می باشد. شرکت ابارا در سال 1912 میلادی در ژاپن فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ آغاز نموده است. پمپ های خانگی ابارا سری های مختلفی همچون PRA، CMA،CDA، AGA دارند. که در ادامه به بررسی تک تک این مدل ها خواهیم پرداخت. بطور کلی عموم مردم پمپ های خانگی را به اسم های پمپ جتی، پمپ بشقابی و پمپ نیم اسب برای مصارف خانگی و عمومی می شناسند. با توجه به مشخصات کلی ساختمان شما (تعداد طبقات، تعداد واحد در هر طبقه و متراژ واحدها) با یک فرمول ساده می توان مناسب ترین پمپ خانگی را برای رفع نیاز ساختمانتان از نمایندگی پمپ ابارا در ایران تهیه نمود.

پمپ آب آبارا CMD

پمپ آب خانگی ابارا

بوستر پمپ | بوستر پمپ خانگی |بوستر پمپ صنعتی

بوسترپمپ ابارا از محصولات شرکت ابارا ایتالیا می باشد. معمولا در این نوع از محصولات چند پمپ را بصورت موازی بهم متصل می کنند تا باعث افزایش هد و دبی و درنتیجه افزایش فشار آب در مصارف مختلف گردد. بوسترپمپ های ابارا مصارف مختلفی همچون در بوستر پمپ های آبرسانی، بوسترپمپ های آبیاری و بوسترپمپ های آتشنشانی  دارند. تنها برخی از مدل های پمپ ابارا قابلیت کوپل شدن و ساخت بوسترپمپ را دارند که این مدل ها عبارتند از CDA، EVMSG  EVMS ،MD-MMD،3D-3DPF ،FSA . برای خرید بوسترپمپ ابارا از نمایندگی پمپ ابارا در ایران، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. بوسترپمپ های ارائه شده در این شرکت دارای 18 ماه گارانتی می باشد.

بوستر پمپ آتشنشانی ابارا مدل CDA

بوستر پمپ آتشنشانی

پمپ سیرکولاتور

 پمپ سیرکولاتور خطی ابارا از سری محصولات ابارا ایتالیا می باشد. شرکت ابارا در سال 1912 در ژاپن فعالیت خود را در زمینه تولید انواع پمپ آغاز نموده است. پمپ های سیرکولاتور ابارا سری های مختلفی همچون LPS ETHERMA ،MR، LPC دارند. که در ادامه به بررسی تک تک این سری ها خواهیم پرداخت. پمپ سیرکولاتور ابارا هم مصرف خانگی دارند هم صنعتی. برخی مدل ها تک سرعته تا 4 سرعته برای اهداف مختلف استفاده می شود. در مدل های تک فاز و سه فار هستند. معمولا پمپ های سیرکولاتور ابارا را در سیستم های گرمایشی و سرمایشی، انتقال مواد و در استخر استفاده می شود.برای خرید پمپ سیرکولاتور ابارا از نمایندگی پمپ ابارا در ایران، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید و این محصول باکیفیت را خریداری نمایید.

پمپ موتور خانه

پمپ سیرکولاتور خطی ابارا سری MR معمولا در مصارف خانگی مورد استفاده قرار می گیرد. مثلا در پکیج های خانگی، سیستم گردش آب سرد و گرم، انتقال مواد دارویی، در استخرهای کوچک و دیگر فعالیت های سبک. این سری از پمپ ها سه سرعته می باشند. دهانه ورودی و خروجی پمپ های سری MR از 1 تا 2 اینچ بسته به مدل آن متغیر می باشند. حداکثر دمای کاری این پمپ های سیرکولانور ابارا 110 درجه سانتیگراد باید باشد. بدنه این پمپ ها از چدن و جنس پروانه آن تکنوپلیمر می باشد. حداکثر فشار کاری و حداکثر دبی این پمپ ها در قوی ترین مدل آن 1 بار و 3.6 مترمکعب بر ساعت است.

پمپ گراندفوس

پمپ سیرکولاتور خطی ابارا سری LPS در سیستم های گرمایشی و سرمایشی بسیار کاربرد دارد. این سری از پمپ سیرکوله ابارا در دو مدل تک فاز و سه فاز تولید می شوند. بدنه پمپ و پروانه آن از جنس استیل می باشد. حداکثر دمای کاری و فشار کاری این پمپ به ترتیب 100 درجه و 2بار می باشد. قطر ورودی و خروجی این پمپ ها در مدل های مختلف از 1 تا 2 اینچ متغیر است. پمپ های سیرکولاتور ابارا سری LPS دارای طول عمر بالا هستند و کم صدا بودن آن از ویژگی های برجسته آن است.

پمپ آب چاه

پمپ‌های آب، به عنوان یکی از مهم‌ترین اختراعات بشری، نقشی حیاتی در توسعه و پیشرفت تمدن‌ها ایفا کرده‌اند. این دستگاه‌ها،

توضیحات بیشتر »